Guest LarsDK Posted August 23, 2003 Report Posted August 23, 2003 Hey! Min SPV opfører sig efterhånden temmelig underlig. Når jeg har brugt den i et stykke tid, som regel ret kort tid, så stopper den med at læse på sd-kortet. Jeg har læst et eller andet sted at telefonen stopper med at læse fra SD-kortet når telefonen begynder at mangle strøm. Jeg synes bare ikke helt det kan passe at det skal ske allerede efter en halv times mp3-aflytning. Nogle gange stopper den med det allerede når det første hak i batteriindikatoren er væk, men for det meste når der mangler 2 hakker. Derudover hænder ret tit at telefonen slukker hvis jeg vil ringe eller bliver ringet op når telefonens strømniveau er på halv fuldt... Jeg har på daglig basis problemer med at den ikke vil læse mit sd-kort som lige skal hives ud og sættes i et par gange. er alle de her ting normale eller er det bare min der fucker op? Jeg overvejer seriøst at gå ned til orange og beklage min nød så jeg kan få lavet alt det her en gang for alle, men jeg vil selvfølgelig lige være sikker på at det er noget de vil gøre noget ved inden for garantien.
Guest Crispy Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Ja, jeg har samme problem. Dog ikke så hurtigt! ... Hvis du prøver at slukke telefonen når den har slukket SD kortet og så venter 10-15 min og så tænder den igen, så vil du finde ud af at du kan komme ind på SD kortet igen i ca. 5 min. Så det er ret sandsynligt at SD kortet slukker ned fordi at spændingen bliver for lav ... hvilket dog er ret underligt da fleste SD krot er beregnet til 2.0-3.6V mens batteriet er på 3.7V ...
Guest MoRFLeZ Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Med andre ord .. ned i Orange butikken og få en ny telefon, eller send geilet ind til reperation! Det SKAL garantien dække :wink:
Guest LarsDK Posted August 24, 2003 Report Posted August 24, 2003 Fint nok, så må jeg ned og tude lidt dernede.... Det er ikke så fedt at have en telefon der er sjov i en time og dum i 3 timer bagefter....:)
Guest LarsDK Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Ja så er telefonen sendt til reperation... Hende tøsen dernede sagde at det ville tage mellem 2-3 uger at få den repareret. DET ER FANDME LANG TID UDEN SIT YNDLINGSLEGETØJ!!!!!! Jeg bombarderede dem med fejlmeldinger så det bliver spændene at se hvad de har tænkt sig at gøre ved den, men det er efterhånden også ret irriterende at man ikke kan stole på at ens telefon bare virker. Jeg krydser fingre og håber det tager et par dage..:) Hvor lang tid er det jeres erfaring at det tager når den skal igennem teleservice?
Guest MoRFLeZ Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Jeg tror roligt at du kan regne med de 2-3 uger =). De plejer ikke at være specielt snappy!! Du må finde en Nokia frem .. og pleje de værste kvaler med snake - jeg vil så imens spille lidt Pocket Mini Golf og Lemonade Tycoon *BWAHAHAHA* .. og måske have en smule ondt af dig imens :wink:
Guest LarsDK Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Ja hurra for det... var lige ved at blive god til begge spil og totalt hooked på dem ligeledes. Jeg hader det her..... Tak for din sympati og hmfr af din hoveren over at du bare kan sidde og spille alle de skønne spil på din dumme telefon, øv øv øv. :)
Guest Maves Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Nu kan jeg jo få lavet mit lige med det samme, såå.. men jeg har hørt om en der har manglet sin i en hel månede :roll: , trist at være ham Maves
Guest LarsDK Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Ja det må man sige.... :cry: Jeg håber ikke det går så galt, jeg har en Nokia 6150 i mellemtiden, ikke lige det fedeste når man kommer fra SPV'en. Hun sagde de havde travlt ved teleservice lige for tiden så det ender sikkert med at jeg slår den gamle rekord og bliver ham der ventede 2 måneder på sin, forfærdligt..... :) Jeg krydser stadig fingre.... :roll:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now