Jump to content

Overvejende køb af SPV


Guest vinterbird

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Jeg vil tro at SPV E100 i hvert thi fald falder .. nok ned til 1800,- eller sådan, når SPV2 engang udkommer om et par måneder. Ved ikke om SPV kommer længere ned... men måske lidt.

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Så nu er det afgjort, kunne simpelthen ikke stå for ElGigantens tilbud med SPV E100 så i morgen drager jeg afsted og får mig en dejlig ny mobil!

Hvor meget plads har man egentlig på SPV´en når der nu ikke er noget SD kort med?

Link to comment
Share on other sites

Hvor meget plads har man egentlig på SPV´en når der nu ikke er noget SD kort med?

I IPSM kan der være 7.50MB, men det er ikke nogen god ide at bruge det alt sammen, da telefonen bliver r*vlangsom!!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Vil helt klart anbefale, at du MINDST køber et 128mb kort .. og helst et 256 :wink:

Man fylder hurtigt op .. og selvom telefonen har nok plads til at teste lidt, så er det **** ikke nok med alle de godter der ligger på blandt andet www.4smartphone.dk - samt hvis du har i tankerne at bruge den som mp3 afspiller...

Link to comment
Share on other sites

Skal helt sikkert have et 256 MB kort på et tidspunkt, er det samme unlockings metode på SPV E100 som på den gamle?

Altså, sån set er det. Man benytter det samme unlockningsprogram og samme bootloaderversion. Problemmet ligger i at man først skal nedgradere bootloaderen til den som er (var) i den gamle SPV. Denne indeholder en sikkersfejl som gør det muligt. Det er nedgraderingen der skulle være besværlig ...

Link to comment
Share on other sites

Av, og der er ikke andre måder end at få nedgraderet bootladeren og så få den unlocked via Orange siden?

Ups, jeg mente SIM-unlocking. App unlocking kan gøres via Orange siden uden videre, ja :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Sim-unlocking er lidt mere besværligt ... men det kan sagtens lade sig gøre. Det kræver at man enten nedgradere ens bootloader, eller nedgradere hele ens software.

De fleste vælger det sidste, da første metode enten kræver at man kender én med en SPV, eller at man winhexer en bootloader kopi over på et kort via en kort læser...

Problemet med den sidste metode, hvor man nedgradere hele ens software er, at der på nuværende tidspunk ikke er en software man kan opgradere til bagefter... eller rettere, der er ikke en dansk software, så man bliver nødt til at køre en ganske udemærket engelsk software, indtil den danske bliver udgivet (hvilket skulle ske indenfor nogle uger).

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Nu sidder jeg så med min SPV E100 i hånden, og hold da kæft den er lækker!!!

Jeg har en lille film på 2 MB og min SNES Emulator jeg vil have lagt ned på telefonen, hvordan klares det?

Link to comment
Share on other sites

Nu sidder jeg så med min SPV E100 i hånden, og hold da kæft den er lækker!!!

Jeg har en lille film på 2 MB og min SNES Emulator jeg vil have lagt ned på telefonen, hvordan klares det?

Installer Activesync på den måde some står i manualen. Så åbner smider du telefonen i cradlet og åbner "Mobile Device" i denne computer. Så drag'er du det bare over på telefonen.

Snes emulatoren skal også kopires over, men der skal du også lave en genvej. Så n¨r den er kopieret højreklikker du på den og vælger "Copy". Så går du til stien IPSMWindowsStart Menu og siger "Paste Shortcut"

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

har opgivet SNES Emulatoren, ikke plads nok.

Jeg har lagret en enkelt film på 3MB over, og den hakker af sted. Hvorfor?

Den siger noget med gemmere i bufferen.

Link to comment
Share on other sites

har opgivet SNES Emulatoren, ikke plads nok.

Jeg har lagret en enkelt film på 3MB over, og den hakker af sted. Hvorfor?

Den siger noget med gemmere i bufferen.

Bitraten er nok for høj, husk at SPV'en er ret begrænset når det kommer til regnekraft (I hvertfald efter min mening!)

Link to comment
Share on other sites

Guest mikkelmus
Har lige et nyt spørgsmål, jeg har nemlig lige set SPV E-100 til 1999,- i ElGiganten, så jeg overvejer kraftigt at købe den.

Jer der har SPV E-100 følger kammeraet også med der?

Eller skal det købes seperat (hvis ja, til hvilken pris).

Er du sikker på at de har en SPV E100 i elgiganten til 1999,- ???

Jeg kan nemlig ikke finde noget om det på deres hjemmeside.

Link to comment
Share on other sites

Guest vinterbird

Er der en meget venlig sjæl der gider fortælle mig hvordan man downgrader ens software på SPV E100 så jeg kan gøre den kode fri.

For jeg får brug for min SNES Emulator da jeg skal til københavn i morgen og se på en fremvisning af et spil hos IO Interactive.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Er der en meget venlig sjæl der gider fortælle mig hvordan man downgrader ens software på SPV E100 så jeg kan gøre den kode fri.

For jeg får brug for min SNES Emulator da jeg skal til københavn i morgen og se på en fremvisning af et spil hos IO Interactive.

Har du en Kortlæser??

(SNES emulatoren kører ganske ganske dårligt .. for at sige det på en pæn måde...)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Okay .. kom lige til at tænke på .. at du ville have den låst op .. så du kunne installere SNES emulatoren ... jeg tænkte på SIM unlock.

Bare følg decertificer guiden for at software unlocke din telefon (www.4smartphone.dk)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.