Guest Animefan Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Hej derude!! :) Jeg har taget det lille stykke fra 4Smartphone.dk Ny version af Thermo & XBar V1.0 af programmet Thermo -------------------------------------------------------------------------------- Desuden er Xbar også blevet opdateret, så den blandt andet kan samarbejde med den nye version af Thermo Hvad er det der Kalibrere ting og hvordan kan man bruge det? :roll: :oops:
Guest MoRFLeZ Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Der skulle gerne ligge en txt fil sammen med programmet, godt nok er den på fransk, men det er ikke super svært! Med Registry Editor finder du denne værdi: HKEY_CURRENT_USERSoftwareXetranetThermo Hvor du så kan kalibrere op og ned. Sæt telefonen ved siden af et rigtig termometer, og se hvordan de er i forhold til hinanden. REG_DW [Calib=100] Pour ajuster de -3 => 100-3 = 97 (juster ned) Pour ajuster de +3 => 100+3 = 103 (eller op) Håber det giver mening nu...
Guest Animefan Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 æhm har fattet LIDT, men 100!? :? Er det fordi der er 100 grader eller hvad??? :? og... det der regedit ting det er ikke på min PC men SPV'en ikke? Hvordan får jeg det til min SPV ? :oops:
Guest MoRFLeZ Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 æhm har fattet LIDT, men 100!? :? Er det fordi der er 100 grader eller hvad??? :? og... det der regedit ting det er ikke på min PC men SPV'en ikke? Hvordan får jeg det til min SPV ? :oops: Regedit kan du finde her: >>4smartphone
Guest swany Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Hej Jeg er selv nybegynder med spv, og har lige fundet og downloadet thermo, men pcén siger den ikke kan installerer pga det ikke er et win32 program og spvén giver fejl pga manglendecertificat. Hvordan kommer jeg udenom disse problemer. :roll: :roll:
Guest Animefan Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Dit problem er at du ikke har unlocked din SPV! :) Det er nemt nok at gøre, hvis du kan forstå engelsk altså... Først gå på internettet med din telefon og så dernæst gå ind på developers.orange.com og så er det faktisk bare at læse sig frem og følge guiden! Håber det hjalp lidt ;)
Guest Crispy Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Dit problem er at du ikke har unlocked din SPV! :) Det er nemt nok at gøre, hvis du kan forstå engelsk altså... Ja, det er nemt nok hvis man har prøvet det før! ... hvis man står som begynder skal man lige se sig for... Swany, begynd med at checke guiden HER, den forklarer det ganske udemærket ;)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now