Guest Sonofon Boy Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Holdaop. Det var mange. Og alle sammen med Microsoft software. Hvilken skal man købe? :? Jeg har personligt selv set lidt på Motorolas V700, og tænker lidt på at købe den når den kommer til danmark! 8) _________________ Sono SPV: Orange
Guest Crispy Posted August 25, 2003 Report Posted August 25, 2003 Jeg synes også klart at V700'eren ser bedst ud, men det er skuffende at den ikke har bluetooth, og så går der også et rygte om at den ikke skulle understøtte MMS heller! ... Det sidste vil jeg nok tro bliver rettet før den kommer på markedet ... Den har også et Mini-USB interface, hvilket jeg faktisk postede i wishlist sektionen, så det er da båre dæjligt :) Edit: Det ser også ud til at V700'eren bruger samme langsomme CPU som er i SPV'en ... altså en OMAP 710 ... :x Så jeg vil være tilbøjelig til at sige; Mitac'en eller SPV2 hvis du kan vente ...
Guest Sonofon Boy Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Men det er skuffende at den ikke har bluetooth, og så går der også et rygte om at den ikke skulle understøtte MMS heller! ... Det sidste vil jeg nok tro bliver rettet før den kommer på markedet ... Den har også et Mini-USB interface, hvilket jeg faktisk postede i wishlist sektionen, så det er da båre dæjligt :) Edit: Det ser også ud til at V700'eren bruger samme langsomme CPU som er i SPV'en ... altså en OMAP 710 ... :x Så jeg vil være tilbøjelig til at sige; Mitac'en eller SPV2 hvis du kan vente ... Jajaa, men tror du ik at det "måske" bliver rettet inden den kommer på markedet? ___________________ Sono SPV: Orange
Guest Crispy Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Jajaa, men tror du ik at det "måske" bliver rettet inden den kommer på markedet? Jeg tror ikke at "problemet" med procesoren bliver "rettet" ... men MMS delen burde! ... Efter min erfaring my min SPV så er 133mhz lige i underkanten hvis man ønsker at bruge den som en seriøs "PDA" ... Derfor går jeg efter 200+mhz ved mit næste køb.
Guest Sonofon Boy Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Tja... Jeg bruger mest min SPV, til at se film på og høre noget musik på. Bruger ik alt det andet LIR den kan... Så V700 er stadig under overvejelse... 8) _________________ Sono SPV: Orange
Guest Crispy Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 Tja... Jeg bruger mest min SPV, til at se film på og høre noget musik på. Så skulle man da netop tro at du kunne være intereseret i at købe en fon med en hurtigere processor, så du kunne se video i bedre kvalitet etc. ... Men det må du jo selvf selv om :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now