Guest leo76 Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Hei der ute håper at noen kan svare meg på dette; kan jeg få AvantGo på min Qtek 7070 (spv e100) ??? har vært på sidene til Avantgo flere ganger for å se om det har kommet en versjon for Smartphone OS, men nei...... :) har også prøvd å innstalere windowsCE og PPC versjonene men jeg får ikke det til.... jeg finner aplikasjonen på activesync, men når mobilen ikke er koblet til pc'en får jeg haket av avantgo, men med en gang jeg kobler til mobilen så forsvinner avantgo fra activesync lista. kan dette fikses, har noen fått det til ???? eller må jeg bare vente til Smartphone versjonen kommer????
Guest MoRFLeZ Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Du må vente til der kommer en version til Smartphone .. de andre virker ikke på din telefon... Nu skal jeg lige vide .. har aldrig brugt AvantGo .. men er det det program hvor man kan downloade internet sider til ens telefon .. og så læse dem offline på et senere tidspunkt!? For så findes der et nyt program der hedder SmartSync (mener jeg) .. der stadig er i beta-udvikling... men det skulle efter sigende virke... kig i Software sektionen efter det.
Guest Animefan Posted August 26, 2003 Report Posted August 26, 2003 Det der Avant Go ting... Det er kommet ind på min PC EFTER jeg lagde min SPV og Active Sync ind... Hvad er det for noget? :?
Guest leo76 Posted August 27, 2003 Report Posted August 27, 2003 hmmm.... kjedelig, jeg får bare vente da, skal ta en titt på SmartSync... men det er ikke sikkert at jeg kan bruken de samme sidene som på AvanrGo.... takk for tilbake meldingen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now