Guest guilty Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Hej ! Da jeg satte mit headset i SPV'en skiftede profillen automatisk til "Hovedtelefon", nu da jeg har taget headset'et ud kan jeg ikke skifte profilen tilbage til "Normal" ! Tror i der er tale om en hardware fejl eller ... ? Skifter SPV normalt profilen automatisk tilbage til Normal efter man har taget headset'et ud ? - guilty
Guest Crispy Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Det er et velkendt problem. Løsningen er simpelt hen at tage stikket ud og sætte det i indtil den skifter. Tror jeg nok ... :roll: :wink:
Guest Sonofon Boy Posted August 29, 2003 Report Posted August 29, 2003 Det er et velkendt problem. Løsningen er simpelt hen at tage stikket ud og sætte det i indtil den skifter. Tror jeg nok ... :roll: :wink: Ja, det er et velkendt problem. men prøv bare at slukke telefonen og start den op på ny. Det virker hver gang for mig, og min gør det faktisk tit! argh, okay. det sket før :) ______________ Sono SPV: Orange
Guest MoRFLeZ Posted August 30, 2003 Report Posted August 30, 2003 Det er en kendt fejl, som nogle plages mere af end andre. Det løses som regel ved at sætte stikket i igen, og rive det hurtigt ud (som det blev forslået) eller (og ja det lyder dumt) .. Ved at puste hårdt ind i hullet...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now