Jump to content

Buggy Qtek 7070 / SPVe100 - HJÆLP!!!!

Recommended Posts

Guest ghostcom97
Posted

Jeg har lige købt sådan en Qtek 7070 og er temlig tilfreds med den, men jeg har flere problemer med den - faktisk 3!!

1)

F.eks. når jeg surfer på den eller bare står stille i en opsætnings menu smider den mig pludselig tilbage til home-menuen... Somregel kan jeg komme tilbage med back-knappen, men indimellem virker det ikke. Jeg troede det først hang sammen med screensaver funktionen, men den har jeg nu slået fra og der et det samme... Der er sgu surt når man vil forsøge at surfe og så bliver kastet væk hele tiden!! Det er ikke et problem hvis jeg er aktiv på telefonen. Slipper jeg tasterne går der ganske få sekunder og bang - homemenu!

2)

Rigtigt irriterende er det også at jeg ikke kan få MMS til at funke med TDC. Nemt skulle det jo være da Telmore og TDC er samme påsætning, så Telmore guiden fra www.4smartphone.dk er jo redningen :-)

Well det virker ikke... Den er fulgt til punkt og prikke og fejl nr 1 gør det ikke nemt at indtaste den stribe ip uden pauser.

Jeg kan ikke sende eller modtage... Har adresserne ændret sig oder was?

3)

Det sidste er at jeg har lagt et par .wav's op i windows hvor jeg så efter kunne vælge dem som ringetoner. Efter jeg havde slukket fætteren tændte den igen var de alle væk - why ?

btw

jeg kører stadig med original rom v. 1.41.noget... Ville en flash i canaaarie mode til Qtek's 1.50 hjælpe ? Mente der var noget med et par forbedringer i den version iht. Gprs

Guest MoRFLeZ
Posted

Det ser ud til vi kan hjælpe med det meste...

1) Det lyder til at "timeout" er sat for lavt - gå ind her: Programmer // Indstillinger // Startskærm og sæt "Timeout" til aldrig

Desuden går telefon tilbage til homescreen hvis der ikke er dækning hos TDC

2) Den guide til MMS med Telmore på 4smartphone er korrekt... check dine indstillinger igen - sørg for du er tilmeldt MMS hos Telmore. Virker GPRS for dig? Måske er TDC's MMS indstillinger anderledes...

3) Ringetoner skal ligge her: IPSM // Application Data // Sounds

Windows mappen bliver overskrevet hver gang man booter, så der kan du ikke gemme noget. Alternativt kan du også downloade "Changer Sonneries" (4smartphone.dk) - så du kan opbevare dine ringetoner på SD kortet - og spare plads på din telefon.

Håber det hjalp lidt...

Guest ghostcom97
Posted
Det ser ud til vi kan hjælpe med det meste...

2) Den guide til MMS med Telmore på 4smartphone er korrekt... check dine indstillinger igen - sørg for du er tilmeldt MMS hos Telmore. Virker GPRS for dig? Måske er TDC's MMS indstillinger anderledes...

Takker !

Jeg har kontrolleret min mms opsætning og den er indtastet korrekt iflg. 4smartphone.dk, men situationen er lidt ændret. For når jeg sender mms til ex. min bror (dvs fra tdc til telmore) modtager han kun teksten og ikke farvet baggrund eller billeder der er vedhæftet!

Mærkeligt, men jeg vil via mit arbejde kontakte vores TDC vip support, så kan de kikke det efter i sømene!

Guest MoRFLeZ
Posted

Hvilken telefon har han? Og hvor stor var billedet.

Det er ikke alle telefoner der kan modtage baggrundsfarven. Når jeg sender til en N6610 - modtager de ikke baggrundsfarven .. heller ikke på en T310. Men T610 modtager den fint..

Guest ghostcom97
Posted
Hvilken telefon har han? Og hvor stor var billedet.

Det er ikke alle telefoner der kan modtage baggrundsfarven. Når jeg sender til en N6610 - modtager de ikke baggrundsfarven .. heller ikke på en T310. Men T610 modtager den fint..

Han har en ny samsung s300m...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.