Guest NederSoren Posted September 4, 2003 Report Posted September 4, 2003 Ja.. så fik jeg så lavet mit første skin.. :) Jeg vidste ikke hvad det skulle handle om, så det blev altså voldborg da jeg syns det kunne være en sjov ting at vise til vennerne ;) Og så ville jeg da også lige dele det med jer :D Hvad er der blevet skinnet? -Baggrunden -Startmenuen -Alle "Advarsels" skærme, som "oplysninger" og "Lydstyrke" -Indkommende opkald -Opstartsbilledet (I stedet for MS billedet) -MS Shut Down billedet (Virker kun på nyere ROM versioner) Instalation Skinnet instaleres ved simpelt at smide *.cab filen ind i: IPSM-->Windows-->Start Menu Så gør du ind i startmenuen og kører det derfra, efter installation skal telefonen genstartes (VIGTIGT) Håber i vil give lidt feedback :lol: - og ja.. der er da nok en masse grunde til at svine dette skin til.. Men wtf.. sig hvad i vil ;) [edit]Skal lige huske at sige tak til Davidrm for stor hjælp med *.cab filen og XML[/edit] //NederSorenVoldborg.CAB
Guest Crispy Posted September 4, 2003 Report Posted September 4, 2003 Ok, lad mig sige det venligt. Det er et højst bizart emne du har valgt!!!!! ... men fair nok, whatever turns you on :) Rent teknisk ser det jo fint ud ;)
Guest Sonofon Boy Posted September 4, 2003 Report Posted September 4, 2003 Deet skider jeg på, det for vildt! Jeg var helt flad a grin der jeg så det :) Men det ser godt ud. ;) _______________ Sono SPV: Orange
Guest Speedy Posted September 5, 2003 Report Posted September 5, 2003 Det er nok den mest badword up skin jeg nogensinde har set. Du kan stadig forbavse mig nedersøren :)
Guest tvo Posted September 9, 2003 Report Posted September 9, 2003 Kæmpeskægt.(tænk sig at være VoldborgOfil...)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now