Guest Fuex Posted September 6, 2003 Report Posted September 6, 2003 Hvordan skilder man sin SPV ad? og er det evt. muligt at få nyt cover på hos orange? mit display er ved at være rimeligt risset :evil:
Guest Crispy Posted September 6, 2003 Report Posted September 6, 2003 Check disse to guides: Guide 1 og guide 2 ... og det er ikke muligt at få et nyt cover hos Orange. Der var på et tidspunkt hvor det var muligt at få et fra Teleservice (eller havd det hed), men det kan man ikke mere ...
Guest Sonofon Boy Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 Så.... Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at få skidt min SPV ad. :) Og det var sku ikke så svært som jeg troede. Det eneste jeg kunne blev irritabel over, var der jeg skulle havde "bag" fronten af i højre side. Den sad sku godt fast. Resten gav sig selv. Så vær ikke bange for at skide lortet ad! Nu skal jeg bare havde købt noget spray maling og svine min SPV til. :twisted: ________________ Sono SPV: Orange
Guest Fuex Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 Okay, tror jeg vil fixe min her næste weekend :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now