Guest Hauge Posted September 6, 2003 Report Posted September 6, 2003 Hej Hvordan skal mine indstillinger være for at jeg kan gå på nettet via computeren? passthrough connection virker vist ikke helt hos mig... Når jeg forsøger at de-certe min telefon via orange, så forsøger den at ringe op, men det mislykkedes. Mit gprs er ikke sat op ligenu så den mulighed kan jeg ikke forsøge. Håber I vil hjælpe mig?! Hilsen en fortvivlet Rasmus Hauge
Guest MoRFLeZ Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 For at tilslutte via Pass-Through skal du gøre følgende: I ActiveSync Options // Tools // Rules Slå "Pass Though Connection" til "The Internet" istedet for "Work" På din telefon Programmer // Indstillinger // Dataforbindelser Slå "Pass Though Connection" til istedet for "Internet GPRS" (eller lignende) Så skulle det virke =)
Guest Hauge Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 Tusind tak for hjælpen! Nu virker den fint igen :) Mvh Rasmus
Guest Hauge Posted September 7, 2003 Report Posted September 7, 2003 Tusind tak for hjælpen! Nu virker den fint igen :) Mvh Rasmus
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now