Jump to content

Dansk T9/Ordbog

Recommended Posts

Posted

Hejsa!

Er der nogen, som har set eller hørt om en dansk T9/Ordbog til QTEK 7070 eller lignende?

Hep hey ~ Nero

Posted

Det kan stadig ikke lade sig gøre, at overføre dansk T9 til udenlandske opdateringer.

Der bliver arbejdet på det... men sidste jeg hørte .. gav resultaterne ikke andet en spontane hard resets i store mængder... så det er på vej .. men langt fra stabilt nok til at lege med endnu...

Posted

Hej igen!

Kan man så få en dansk opdatering til hele QTEK 7070? :)

• 1 month later...
Posted

Løsningen er simpel : du downloader blot opdateringen ver. 13624 og installere den på din Qtek 7070 så er det en orange spv100 :-)

Gjorde det selv igår og det virker perfect.....

Blot skal du huske at når du får skærmbilledet hvor der står at det ikke kan lade sig gøre....gør du følgende

hold knappen til voice record (knappen med rødt mærke, sidder som nr. 2 fra oven i venstre side)inde og tryk på actionknappen samtidlig med at du "tænder for telefonen" som nok er tændt i forvejen...du får så et mærkeligt skærmbillede som skriver hvilken rom du benytter og derefter klikker du dig bare fremad på pc`en....

Tilsidst står der tillykke med opdateringen....og vupti har du en Qtek/spv 100 orange telefon...

Bare rolig den er ikke låst eller har skiftet selskab på nogen måde...

husk backup før opdatering.....

/Zapin...

Master of Qtek :-)

Posted
glemte at sige NU med T9 og Dansk menu

hmm.. kan du ikke komme med et link til den danske update? for den jeg har hentet på www.Qtek.se og den har ikke dansk :? :roll:

Maves

Guest MoRFLeZ
Posted

Okay der bliver keilet rundt i den i denne her tråd, fordi folk kalder tingene noget forkert:

Qtek 7070 = telefonen!!

Qtek 1.5 = opdateringen

Jeg læste forkert i første indslag, og troede personen havde en SPV der kørte Qtek 1.5, og at han gerne ville have dansk T9 på den. Dette kan _IKKE_ lade sig gøre...

Naturligvis kan man tage en Qtek 7070 og installere dansk software på denne, og derved få dansk T9. Men så går man glip af alle de fine ting, som den originale Qtek opdatering byder på....

... kæft jeg glæder mig til den nye danske opdatering!!!

Posted

Prøv at kigge på www.orange.dk under opdateringer til spv100 :)

/Zapin.

Qtek 7070/orange13624/virker...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.