Guest Nero Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Hejsa! Er der nogen, som har set eller hørt om en dansk T9/Ordbog til QTEK 7070 eller lignende? Hep hey ~ Nero
Guest MoRFLeZ Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Det kan stadig ikke lade sig gøre, at overføre dansk T9 til udenlandske opdateringer. Der bliver arbejdet på det... men sidste jeg hørte .. gav resultaterne ikke andet en spontane hard resets i store mængder... så det er på vej .. men langt fra stabilt nok til at lege med endnu...
Guest Nero Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Hej igen! Kan man så få en dansk opdatering til hele QTEK 7070? :)
Guest MoRFLeZ Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Øh nej .. Qtek er den svenske opdatering :)
Guest zapin Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 Løsningen er simpel : du downloader blot opdateringen ver. 13624 og installere den på din Qtek 7070 så er det en orange spv100 :-) Gjorde det selv igår og det virker perfect..... Blot skal du huske at når du får skærmbilledet hvor der står at det ikke kan lade sig gøre....gør du følgende hold knappen til voice record (knappen med rødt mærke, sidder som nr. 2 fra oven i venstre side)inde og tryk på actionknappen samtidlig med at du "tænder for telefonen" som nok er tændt i forvejen...du får så et mærkeligt skærmbillede som skriver hvilken rom du benytter og derefter klikker du dig bare fremad på pc`en.... Tilsidst står der tillykke med opdateringen....og vupti har du en Qtek/spv 100 orange telefon... Bare rolig den er ikke låst eller har skiftet selskab på nogen måde... husk backup før opdatering..... /Zapin... Master of Qtek :-)
Guest zapin Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 glemte at sige NU med T9 og Dansk menu
Guest Maves Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 glemte at sige NU med T9 og Dansk menu hmm.. kan du ikke komme med et link til den danske update? for den jeg har hentet på www.Qtek.se og den har ikke dansk :? :roll: Maves
Guest MoRFLeZ Posted October 24, 2003 Report Posted October 24, 2003 Okay der bliver keilet rundt i den i denne her tråd, fordi folk kalder tingene noget forkert: Qtek 7070 = telefonen!! Qtek 1.5 = opdateringen Jeg læste forkert i første indslag, og troede personen havde en SPV der kørte Qtek 1.5, og at han gerne ville have dansk T9 på den. Dette kan _IKKE_ lade sig gøre... Naturligvis kan man tage en Qtek 7070 og installere dansk software på denne, og derved få dansk T9. Men så går man glip af alle de fine ting, som den originale Qtek opdatering byder på.... ... kæft jeg glæder mig til den nye danske opdatering!!!
Guest zapin Posted October 25, 2003 Report Posted October 25, 2003 Prøv at kigge på www.orange.dk under opdateringer til spv100 :) /Zapin. Qtek 7070/orange13624/virker...
Guest zapin Posted October 25, 2003 Report Posted October 25, 2003 http://www.4smartphone.dk/tip.asp?Id=30 Her kan du få hjælp til at installere din nye DANSKE opsætning trin for trin...:-)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now