Guest Railer Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 når jeg tender min telefon går den automatisk ind i bootloaderen. jeg har prøvet "Erase IPSM", men efter det starter den igen op i bootloader. jeg har også prøvet at updatere softwaren, men der får jeg en fejl om at den ikke kan finde S`PVen!!!! Så nu har jeg rigtigt meget over mega meget brug for HJÆLP!!!!! Hilsen Railer
Guest MoRFLeZ Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Hmmm det lyder jo finurligt... normalt starter den jo kun i bootloader mode hvis memo knappen holdes inde .. så måske den sidder fast!? Er det muligt at komme i canary mode?? Eller kan du vitterligt kun komme ind i bootloaderen??
Guest Crispy Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 Hmmm det lyder jo finurligt... normalt starter den jo kun i bootloader mode hvis memo knappen holdes inde ... Hvis rommen er korupt starter den da også op i bootloaderen... ? ... Og som MoRFLeZ antyder skal du sikre dig at den er i 3-color mode før du starter rom opdateringen... Hvis du kommer ind i bootloaderen burde du kunne komm ud i 3-color mode ved at vælge exit (tror jeg nok). Så burde det virke ... med tryk på burde ...
Guest Railer Posted September 12, 2003 Report Posted September 12, 2003 nu er jeg rimelg noob, så jeg fatter hat af hvad i siger!!!!!!!! jo den kan godt komme ind i den 3-farvede menu, og ind i den der menu hvor man kan slette IPSM.
Guest MoRFLeZ Posted September 13, 2003 Report Posted September 13, 2003 Okay .. så prøv at sætte telefonen i canary-mode (den 3 farvet..) sætte den i ladestationen - og så køre opdateringen fra din PC.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now