Guest mbrostro Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Hey y'all. Blot et enkelt spørgsmål: Med den nye opdatering af programmet Thermo står der, at man kan kaliberere temperaturen til at vise temp. udenfor. Hvordan dælen skal dette gøres :?: Jeg ved godt at man skal ind og ændre i Registreringsdatabasen, men spørgsmålet er hvilke værdier der skal stå i stedet... Help me you guys 8) /MagAttack
Guest MoRFLeZ Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Fra readme filen: HKEY_CURRENT_USERSoftwareXetranetThermo REG_DW [Calib=100]Pour ajuster de -3 => 100-3 = 97 Pour ajuster de +3 => 100+3 = 103
Guest mbrostro Posted September 16, 2003 Report Posted September 16, 2003 Tak for svaret :roll: Det var nu ikke fordi at jeg ikke havde læst readme-teksten, men programmet laver simpelthen ikke nogen registrering i databasen som nedenstående... HKEY_CURRENT_USERSoftwareXetranetThermo Nogen der kan forklare mig hvad der går galt? /Mag
Guest mbrostro Posted September 16, 2003 Report Posted September 16, 2003 Bare lav den selv endnu engang må jeg krybe til korset... :shock: Jeg VED simpelthen ikke om jeg gør det rigtige i PHM Registry Editor! Jeg har gjort som følger: 1) Jeg laver en ny key som hedder HKEY_CURRENT_USERSoftwareXetranet 2) Jeg laver endnu en ny key i dette bibliotek som hedder Thermo 3) Jeg laver en ny value af typen DWORD 4) Jeg sætter value data = 100 ??? 5) Jeg sætter value name = REG_DW Jeg har nu 2 spørgsmål: 1) Har jeg gjort det rigtigt i PHM Registry Editor? 2) Skal værdien være 100 eller 103..... eller 97 ??????? :roll: Jeg håber MEGET at du kan hjælpe mig, da det kunne være en COOO :shock: :shock: OOOL funktion og ha'.....!!!!! /mag
Guest MoRFLeZ Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Yeps det lyder rigtigt ... men inden du gør det .. skal du finde ud af, i gennemsnit, hvor meget temperaturen måler for meget .. eller for lidt. Lig det ved siden af et rigtig termometer i en ti minutter.. Hvis det måler 4 grader for meget, skal der stå: 96 Hvis det måler 4 grader for lidt, skal der (naturligvis) stå 104 Ved ikke hvor "fed" "funktionen" er .. men den er der da :wink:
Guest mbrostro Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Thanx for dit hurtige reply, men jeg har gjort præcis som beskrevet, og der kommer ingen forandring i temperaturen :? Hva' fa... gør jeg galt? /mag
Guest MoRFLeZ Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Er thermo installeret på kortet .. eller på telefonen?
Guest mbrostro Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 på kortet - med en genvej på telefonen... Er det forkert? /mag
Guest MoRFLeZ Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Tja .. jeg ved det ikke. Men det er den sidste idé jeg sådan lige kan komme på... :shock:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now