Guest Masse Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Hej Er der nogen der har været ude for, at SPV'en ikke vil starte op, men konstant viser Oranges startskærm (solnedgangen). Jeg har "unlocked" telefonen - kan det give sådanne problemer? Hjælp modtages meget gerne
Guest MoRFLeZ Posted September 15, 2003 Report Posted September 15, 2003 Ja det kan ske, hvis der går koks i systemet! Software-unlock samt Sim-unlock burde ikke skabe dette problem. Lav en Hard Reset som forsøg på at lave telefonen igen. Vær opmærksom på, at første gang du tænder telefonen efter en Hard Reset kan det tage LANG tid at tænde den (den vil stå på den Orange skærm længe..) ENDELIG ikke slukke telefonen, før den er færdig med at loade. >>Dansk Hard Reset Guide
Guest Masse Posted September 16, 2003 Report Posted September 16, 2003 Mange tak for hjælpen. Det virkede desværre ikke. Hvis jeg laver et "hard reset" bliver den i stedet stående på Canary skærmen! Er der andre ting man kan prøve?
Guest Crispy Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Geninstaler windows (flash romen) ... så er du HELT tilbage til start igen ;)
Guest Masse Posted September 21, 2003 Report Posted September 21, 2003 Hej Igen Mit problem er større end som så. Nu vil Activesync ikke genkende telefonen og computeren melder istedet om en ukendt USB-enhed. Det nytter ikke at prøve at opnå forbindelse via Activesync. :oops:
Guest NederSoren Posted September 22, 2003 Report Posted September 22, 2003 geninstaller AS, og opret et nyt "partnerskab" med active sync.. ;) //NederSoren
Guest Crispy Posted September 22, 2003 Report Posted September 22, 2003 Mit problem er større end som så. Nu vil Activesync ikke genkende telefonen og computeren melder istedet om en ukendt USB-enhed. Det nytter ikke at prøve at opnå forbindelse via Activesync. :oops: Hvis du prøver på at geninstallere rommen så bevøves active sync vist ikke ... Du starter den bare op på den 3-farvede canary screen og kører opdateringen fra din PC.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now