Jump to content

AlarmPlugin i Silverness skin

Recommended Posts

Posted

"Edit" DavidRM har bedt mig om at holde den for mig selv i øjeblikket, så jeg vil ikke poste den her mere, men send mig en PM og jeg mailer .zip filen til dig :) "Edit"

Da jeg var træt af at mange af de fede skins ikke bruger den essentielle "AlarmPlugin" af RichieM har besluttet mig at lave om på en de skins jeg bruger i øjeblikket.

Det er DavidRM's silverness skin jeg har modificeret lidt.

Alt det du skal bruge ligger i den Zip filen der er vedlagt.

Det du skal gøre for at køre min version af den skin er at:

1.: Installere den originale orange silverness skin.

2.: Installere den nyeste version af Alarm Plugin af RichieM

3.: Læg den nye SilvernessAlarm.xml og HomeAlarm.jpg ind i mappen IPSMApplication DataHome

4.: Gå ind i Indstillinger -> Startskærm -> Startskærmlayout = SilvernessAlarm (farverskema=standard, Baggrundsbillde=standard)

5.: SMIL og vær glad. Du kan nu få adgang til din alarm direkte fra din startskærm.

HUSK!! at trykke på udført helt ud til startskærmen når du har stillet alarmen. Dette forhindrer lockups.

Ved godt jeg måske træder vedkommede der har lavet dette skin lidt over tæerne men såen er det jo.

Hygge ;)

SilvernessAlarm.jpg

Posted
Ved godt jeg måske træder vedkommede der har lavet dette skin lidt over tæerne men såen er det jo.

Tja, det er jo ikke ligefrem nogen copyright rettigheder er der? :roll: ... Der er efter min mening ikke noget galt i at rippe hvis man ikke påstår at man selv har lavet det... og det gør du jo ikke :)

Posted

Der er jeg så 100% enig... hvis man giver credit til den originale "ejer" *smirk* (det er tidligt .. og jeg er træææææt) - så kan jeg ikke se noget forkert i det!

Og det ser jo ganske fint ud!

Guest NederSoren
Posted

Tjaaa... På en måda kan jeg godt forstå Davidrm..

Når man har sidet og brugt langtid på at lave et skin, er det ikke pisse fedt at se at en anden person tager alt det man har brugt lang tid på, laver nogle små ændringer på 5 min, og så smider det ud til DL igen..

Men bortset fra det, så syntes jeg at det passer godt ind i skinnet, og ser godt ud, og noget der manglede. Så det er jo godt for de folk som kan få den nye version, og det syntes jeg da også de skal have lov til at få, nu den er lavet.

Desuden må det da også ses som en kompliment fra Davidrms side, at nogen gider at bruge tid på at arbejde videre på lige precis hans skin.. ;)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.