Guest Railer Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 jeg syntes lige det kunne være sjovt at høre hvad i andre har instaleret på jeres SPVer. Jeg har på min: Xbar (umuligt at leve uden) smart explore free space quick reset smart converter SPIL Links Lemonade tycoon
Guest MoRFLeZ Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Jeg er selv tilhænger af SP Task Manager - som jeg har tilknyttet til min Voice Rec-knap. Da den indeholder mulighed for a lukke programmer/processer - har jeg ikke XBar eller FreeSpace installeret. Freeware (MoRF) must-haves: SP Task Manager Smart Explorer Registry Editor Orneta Notepad Orneta Reader PocketMusic PocketCandy DataViewer PocketTV Pocket MVP Smart SS IMeter Smart Tones SMS Tools GnuBoy SmartNES Kommercielle MUSTS: SurrealStart iMov Pocket MiniGolf Lemonade Tycoon Candy Catchup QubiX ExBubble
Guest NederSoren Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Har næsten lige lavet Hard Rese, og har ikke haft tid til at fylde så meget på telefonen endnu.. så jeg har De vigtigste Smart Explorer og Task Manager (Burde virkelig få smidt Xbar ind igen, da jeg syntes at dette program er genialt) Derudover har jeg nogle spil.. ;)
Guest Sonofon Boy Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Jaah, min telefon er til reperation. men jeg havde som NederSoren sagde: De vigtigste: Smart Explorer og Task Manager. plus SMS Tools, Pocket MVP, Orneta Notepad, Orneta Reader, PocketMusic, Registry Editor. og nogle få spil! ______________ Sono SPV: Orange
Guest vinterbird Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Har: SP Task Manager og så et spil og PocketSNES.
Guest Crispy Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Har på nuværende tidspunkt: Database view Gnuboy NotBad Pocketmusic PocketMVP Screenchanger SmartExplorer Sart SS Registry editor SmartNEss Speed reader Plus demo Task manager Temperature sensor t9 config Resco explorer 2003 London Tube PRO Imov messenger Metro lemonade tycoon Doom Cube ClearIT Boxy Pocket Fight Hard 3D Smartpong Smarttris Switch + diverse andre ...
Guest Railer Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 hvad er det tasktmanager kan som Xbar ikke kan?
Guest NederSoren Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 det har lidt flere funktioner.. ;) Men til gængel er Xbar hurtigere og nemere methinks
Guest MoRFLeZ Posted September 17, 2003 Report Posted September 17, 2003 Tja .. hvad kan Task Manager ikke *s*! Ej .. det kan lukke programmer .. processer .. vise batteri info .. vise plads tilbage på telefon .. og på kortet .. vise fysisk hukommelse. Og ikke mindst, kan det formatere dit SD Kort. Jeg har leget med Registry Editor, så min Voice Rec (Memo) knap åbner Task Manager .. så jeg syntes det er hurtigt nok til mit behov. Men jeg er sikker på, at XBar også er cool nok. Kan bare ikke undvære Task Manager på min memo-knap - så jeg har kun leget med XBar ganske lidt.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now