Guest swany Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 Hej alle Jeg er lige begyndt med at rode med egne homescreens, men den editor jeg har giver kun mulighed for at skifte billede og farver. Men de streger der løber fra venstre til højre på skærmen er begyndt at genere mig, så mit spørgsmål er: Hvordan fjerner jeg dem???? Jeg er også lige begyndt at kigge på XML, så alt hjælp er velkommen.. På forhånd tak Swany
Guest MoRFLeZ Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 Ren XML er den bedste måde at få et fedt resultat på... og dertil kan dette sikkert hjælpe dig en del: >>Click Me
Guest swany Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 ok tak, det hjalp, så nu kan jeg skifte farve på dem.... men hva nu hvis jeg vil have dem helt væk eller gennemsigtige....
Guest NederSoren Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 den editor du har laver sikkert ikke de streger, den laver bare colourscheemet. Hvis du vælger en anden XML fil vil de forsvinde.. Men som morflez siger.. Det er (endnu) ikke muligt at få noget der ligner et ordentligt resultat ud af nogen editorer, du bliver nødt til at lære at skrive XML.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now