Guest cl Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 I've just downloaded SmartNes 1.2 to my new tanager and it is lagging like crazy. Is it suppose to lagg like that or am I doing something wrong?
Guest goinnuts Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 try getting xbar (do a search) or task manager and kill all apps running in the background. if this doesnt work try exiting kill smartnes then restart. if this dont work then i dont know what wil as mine runs near perfect speed. hope this helps. mark.
Guest blewer Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 Mine works fine too. Good advice in post above :wink:
Guest cl Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 Thanks for the advice. I have task manager. Do you have sound enabled. If I disable the sound it will run a little better but not "near perfect speed".
Guest goinnuts Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 oh yeah forgot about that. have you got lots of free space on your phone memory. if not try freeing some space on your phone. put everything on your storage card. maybe that will help. min edoes run near perfect though.
Guest cl Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 I have almost everything on my storage card. Do you run it on Normal or Bilinear mode. Bilinear mode really laggs on mine
Guest goinnuts Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 90 deg cw vol down as a vol up as b, up =right,down=left, left=up,right=down. no sound. really hope this speeds it up for you coz its cool. now all we need is a sega emu:)
Guest cl Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 thanks for the help! I would love to play sonic =)
Guest goinnuts Posted September 18, 2003 Report Posted September 18, 2003 i had a game called somario which was sonic all levels an everythin but instaed of sonic you were mario.
Guest snowycelica Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 [Edit] Rules are rules people. Piracy is illegal --Mono [Edit]
Guest agent.m Posted September 20, 2003 Report Posted September 20, 2003 dont ask for roms in here mate :wink: you'll get introuble :cry: do a google search and make sure you have the original game so you not breaking the law :wink:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now