Jump to content

Update?!?

Recommended Posts

Posted

Ved godt vi har diskuteret dette til hudløshed men......

Er der nogen der har en update på hvornår den nye update kommer og om den overhovedet kommer (mht lanceringen af SPV2 om hjørnet)

Jeg overvejer at køre dkupdate2 på min E100 da batteritiden er helt til grin. Den holder ikke engang en dag.

Hvis jeg lader den op om aftenen og lægger den ved min seng om natten så har jeg kun nogen af 60% når jeg vågner ved min alarm.

Min tidligere SPV holdt helt op til tre dage, så det er jo lidt til grin at den nye her stinker.

Er der nogen der har et bedre forslag?? :?

Posted

LAD VÆRE!!!

Kammerat Søren har lige haft 2 stk. e100 inde hos Orange på hovedbanegården for at høre om de kunne flashe dem. Det ku de da godt og forsøgte på at flashe DK2 . med det resultat at de begge nu er på vej til TeleService hængende i Solopgangen... Så - lad være - og vent. Nogen siger at c200 kommer d. 23 - måske lidt før... Men den software release må komme meget meget snart... Da vi var ved Orange i maj (tror jeg) sagde de i løbet af en måned.... Så Oktober passer vel meget godt??

/Jakob

Posted

Okay, har heller ikke gjort det endnu.

Hos O siger de at de vil sende den afsted i ti dage. Tror bare ikke på at det hjælper.

Men for fanden hvor lang tid kan man vente på den snolde opdatering!!!

Posted

Her er hvad Mr. Orange har sagt om opdateringen:

I expect this new release to be in 'testing' in the next few weeks and provided it passes all of the internal processes it will then be made available for general release.

Så "om et par uger" ... hvilket betyder 1 måned+ for alle os andre :roll:

• 4 weeks later...
Posted

Ifølge oranges hjemmeside, skulle opdateringen komme den 15. november.

Guest NederSoren
Posted

Ja.. Men.. Så er jeg sgu ved at være ligeglad med den opdatering.. Så vil jeg hellere kigge på SP2003, til e200... Som iøvrigt skulle køre meget mere flydende..!

/NederSoren

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.