Guest MxK Posted October 1, 2003 Report Posted October 1, 2003 Jeg har lige ansøgt om flytning af mit nummer til et andet selvskab. Hvordan kan jeg låse min tlf op? Jeg har haft min tlf i over 6 mdr. Er den automatisk låst op efter denne tid eller er den stadig låst til orange. Jeg håber ikke at denne besked er imod reglerne. Mvh Morten
Guest Crispy Posted October 1, 2003 Report Posted October 1, 2003 Den er bestemt ikke mod reglerne! ... Det er overhovedet ikke ulovligt at låse sin telefon op, heller ikke i bindingsperioden. Sim låsen er der udelukkende for at gøre det "besværligt" at skifte selskab. Mht til fjernelse, så kan du, da de 6 måneder er gået, jo sån set kontakte Orange og så de udlevere unlock koden. Til det kan du set deres kontaktoplysninger. Du kan selvf også gøre dette selv. Bare søg på det her i forummet eller på google, så finder du et hav af guides ;) =Crispy
Guest MoRFLeZ Posted October 1, 2003 Report Posted October 1, 2003 Den er ikke automatisk låst op ... så hvis den er ældre end 6 måneder kan du ringe til Orange og høre hvad de så gør .. du kan også gøre det selv (i løbet af ganske få minutter) .. >>Sim Unlock
Guest Deno123 Posted October 2, 2003 Report Posted October 2, 2003 du kan ringe på nummer 80 40 40 80... Der kan du få din fon låst op...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now