Guest Rezet Posted October 2, 2003 Report Posted October 2, 2003 Jeg har flere gange prøvet at snakke i mobil, mens man får en SMS og pludselig går mobilen ud pga. for lidt strøm. Når jeg så tænder den igen er beskeden væk... :? hvornår gemmer den beskeden? har også været udsat for at den er gået ud og ikke har gemt de sidste 3-4 beskeder som jeg HAR læst...
Guest Sonofon Boy Posted October 3, 2003 Report Posted October 3, 2003 Jeg har flere gange prøvet at snakke i mobil, mens man får en SMS og pludselig går mobilen ud pga. for lidt strøm. Når jeg så tænder den igen er beskeden væk... :? hvornår gemmer den beskeden? har også været udsat for at den er gået ud og ikke har gemt de sidste 3-4 beskeder som jeg HAR læst... Jeg har haft lidt det samme problem, jeg fik en besked og så gik den i stå, jeg kunne ikke slukke den, så jeg tog batteriet ud og tændte den igen, og beskeden var væk.! jeg tror desværre ikke SPV'en gemmer beskeden, så. deet bare ærgeligt, men måske nogle andre kloge hoveder her inde ved mere end mig på det område??? :!: :!: :!: _________________ Sono SPV: Orange
Guest namekiller Posted October 5, 2003 Report Posted October 5, 2003 HAr også det samme problem... Men nogle gange sletter spv'en alle mine sms.. bare sådan ligepludselig
Guest MoRFLeZ Posted October 5, 2003 Report Posted October 5, 2003 Har oplevet en enkelt gang, at min telefon gik kold i samme øjeblik som jeg fik en SMS. Da jeg genstartede var SMS'en væk... har dog aldrig været ude for, at min telefon sådan spontant bare har slette alle min sms i indbakken...
Guest Maves Posted October 5, 2003 Report Posted October 5, 2003 Hmm.. jeg har ikke oplevet det siden den første update fra orange, hvilken system har I i jeres telefon? DK2,Imate osv..... Maves
Guest Lojt Posted October 17, 2003 Report Posted October 17, 2003 Har også en kammerat der har haft samme problem med min gamle spv...
Guest Bartman Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 Jeg har også det problem.. det er pisse træls for den gør det mange gange syns jeg.. er der nogle der ved hvad der kan være galt ??
Guest Rezet Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 ja.. jeg har lavet en Hard reset flere gange... Det hjælper ikke... Håber det bliver bedre når 1,6 updaten kommer her snart... Min SPV har DK2....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now