Jump to content

unlock code til spv e100 med v0.99??

Recommended Posts

Posted

:D hej

hjælp hjælp ......

jeg har prøve dette med at unlock sim lock på min NY spv ;) , men den kan ikke kom over 66% nå jeg køre prog :evil: .

der stå på skærme ( retrieving spv unlock code: 66%-invalid code-aborting) ................pisssssss har prøve dette 18 gtang men ........det samme s***. :cry:

ps: jeg har xp og masser af plads på ram/pross/hdu

min spv har v.099. :!:

hjælp hjælp

pl :wink:

MVH

WAS

Guest MoRFLeZ
Posted

SPV Unlock programmet virker i øjeblikket kun med bootloader: 0.91 - 0.93 og 0.98

Du skal derfor nedgradere din bootloader. Det kan man gøre på en masse forskellige måder, hvor der enten er krav til hardware eller til din mangel på danske T9:

Basically kan det gøres ved enten:

1) Hvis du har en kortlæser samt winhex

2) Hvis du kender én med en SPV eller SPV E100 der har én af de "gode" bootloaders

3) Hvis du ikke har noget imod at køre med en engelsk opdatering .. og derved ikke ha dansk T9

Posted

hej

tak for svar..

men hvordan kan jeg nedgradere min bootloader til v.0.98 og hvor kan jeg henter den bootloader ???

MVH

WAS

Posted

hej

tak for guiden . men den link til siden (bootloaderen fil)virker ikke .

WAS

Posted

hej

har v 0.98 men den virker ikke (windows ting/telefonen) ups.....

was

Guest MoRFLeZ
Posted

Den virker fint hos mig .... :?:

Anyways .. du skal bruge en XP computer...

Posted

Hej

JO JO den virker også hos mig (TAAAAK) :-). men jeg tro at jeg kom til at slette mine OS på telefonen (idioten),

for nå den starter op på ny er der kun ORANGE skærme og logo ,og så ikke merer :-( .

jeg i gang med at findeud af hvad kan jeg gøre ved dette NY problem så jeg kan bruge den med en ande sim kort.

har hente WSP 2003 og WSP 2002 , men dette er nyt for mig . Jeg kam en hel del med alm. OS´er , og arbejder med IT til daglige med sopport og m.m. . Men dette er hel nyt for mig , for jeg fik mit SPV´er den 10 10 2003, og aldrig haft såden en før.

MVH

WAS

Guest MoRFLeZ
Posted

Hmmm ja i teorien burde man jo ikke kunne slette OSen ved bare at nedgradere bootloaderen! Hvis man altså gør det forsigtigt og følger proceduren!

Anyways .. hvis den kun booter til den orange skærm .. er du desværre nødt til at gen-installere softwaren. Denne findes PT ikke på dansk når vi snakker SPV E100 derfor er du nødt til enten at installere en engelsk opdatering, eller sende den ind til teleservice og få dem til at gen-installere en dansk opdatering.

Posted

Jeg havde de samme problemer med min SPV e-100, men løste det ved at installere Qtek 7070 software. Den virker rigtig godt efter nogle små start roblemer.

Ulempen er manglende dansk T9 ordbog og æ, ø og å skal lægges ind på en speciel måde.

Til gengæld virker Qtek software godt, man kan installere alt på den og man ser ikke så meget til "timeglasset".

Posted

YES YES ....

nu virker den uden orange simkort . :-))

jeg har hente opdatering 1.50 fra swise på eng./fransk og den virker ok nu efter nogle tide og sved på pand .

de ting man skriver om unlock her m.m. passer best på spv men ikke alti på spv e100 , og det skal man se på dette med småt.

jeg har haft en del problemer med at få min ny spv e100 til at virke som JEG vil .:-( jeg tror at det er mig (Newbie)som vel har det helle her og nu,og ku ikke find min vej frem , sådan er det bar nå man har lig købt en telefon til over 3000 kr. og tro at den kan læver kaffe (hehe) , jeg skul ha lidt tid til omskifte fra alm. pc og den form af spv i min tænke gang (idioten) ik´. Dette er en stor sping for mig fra palm lll C til spv e100 .

MEN MEN nu er jeg bar glad igen :-), og det kun pga. denne side og de søde bruger som har været en STOR hjælp for mig (1000 tak til MoRFLeZ m.f.) ;-).

MVH

WAS not was is happy :-))

• 2 weeks later...
Posted

hejsa

har du det der simunlock program for jeg kan ikk downloade det

Guest MoRFLeZ
Posted
hejsa

har du det der simunlock program for jeg kan ikk downloade det

Du kan downloade programmet fra 4smartphone ... >>her

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.