Guest Sonofon Boy Posted October 12, 2003 Report Posted October 12, 2003 Jeg går lidt i tankerne om at købe den nye E200 når den kommer. Men jeg gider ikke tegne et nyt Orange abonement, når jeg har et! Findes der ikke nogle tilbud til dem der allerede er Orange kunder? Om at beholde sit Abonement og bare købe telefonen? Eller er det bare at få lavet et nyt + telefon? ____________ Sono SPV: Orange
Guest Maves Posted October 12, 2003 Report Posted October 12, 2003 Jeg går lidt i tankerne om at købe den nye E200 når den kommer. Men jeg gider ikke tegne et nyt Orange abonement, når jeg har et! Findes der ikke nogle tilbud til dem der allerede er Orange kunder? Om at beholde sit Abonement og bare købe telefonen? Eller er det bare at få lavet et nyt + telefon? ____________ Sono SPV: Orange Hvis du har haft dit abn. i de 6 måneder perioden er på, kan du uden problemer forsætte med dit normale nr. Maves
Guest Sonofon Boy Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Hvis du har haft dit abn. i de 6 måneder perioden er på, kan du uden problemer forsætte med dit normale nr. Maves Jaja, men lad os sige at jeg køber den. SKAL jeg så ikke lave et nyt abonement? det lyder jo: "prisen forudsætter 6 måneders uopsigeligt abonement", noget i den retning... jeg gider jo ikke ha 2 ! hvis nogle kan følge mig ... :!: :!: :!:
Guest NederSoren Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Du beholder samme abonement.. Du bliver bare bundet i 6 nye måneder.. /NederSoren
Guest Crispy Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Du beholder samme abonement.. Du bliver bare bundet i 6 nye måneder.. Ja, det lyder ldit mere sandsynligt efter min mening ;)
Guest Maves Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Du kan ikke binde dig igen før du er færdig med din første bindingsperiode. Desværre.. Men ellers kan du godt binde dig igen med dit gamle nr. Maves
Guest Sonofon Boy Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Det var lige det jeg ville høre. bare 6 nye måneder! og så er den skid slået 8) ____________ Sono SPV: Orange
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now