Guest bej.dm Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 nå man skal unlocke på orange site, er det så +45 mit nummer imei og ikke andet. + navn og e-mail selvfølgelig. hvis det er rigtigt så virker det ikke på min tlf. skal lige siges at jeg har erhvers abn. har det noget at sige? ;)
Guest Crispy Posted October 13, 2003 Report Posted October 13, 2003 Det har intet med dit abonement at gøre, bare rolig ;) Og ja, jeg tror nok da det er +45 før nummeret, hvis det ikke virker kan du jo prøve med 0045... Hvis du det så heller ikke virker så kan det være pga. tekniske rpoblemmer på siden (det sker vist ret tit) ... Og du skal huske at når du trykker ok til sidst, så skal din telefon have adgang til internettet, enten via GRPS eller via din computer. Den skal også have tildelt en IP. Det får den ved at du går ind på en tilfældig hjemmeside. PS: Der er et alternativ til OTA, nemlig 3. parts opgraderinger som fx. Imate, Qtek og Eutotel. Disse er permanent app-ulåst, men har til gengæld ikke Orange software og dansk t9 ordbog...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now