Guest F@C@ Posted October 18, 2003 Report Posted October 18, 2003 Er der nogen her der har fået "stof"tastaturet til at virke??? Jeg har indstaleret en driver til keyboardet (Eleksen flex keyboard v 1.0.4) Der skulle så "kun" være problemer med ROM versionen, men hvordan opdaterer jeg den til nyere end 1.3.6.24 uden at miste min danske T9 ordbog :?: :?:
Guest Crispy Posted October 18, 2003 Report Posted October 18, 2003 Hvis du vil ha en nyere rom med dansk t9 så skulle du måske prøve Qtek rom'en, den er v1.5 ... Den skulle ha en dansk t9, men jeg har dog hørt at den skulle være ret dårlig :)
Guest SBloP Posted October 18, 2003 Report Posted October 18, 2003 Jeg har et sådan tastatur. Det er kanon at bruge, men jeg har dog ikke haft de problemer som du bøvler med... Men det kan så nok skyldes at jeg har en E100... /Steen Benjamin Petersen
Guest Lojt Posted October 22, 2003 Report Posted October 22, 2003 Hvis du vil ha en nyere rom med dansk t9 så skulle du måske prøve Qtek rom'en, den er v1.5 ... Den skulle ha en dansk t9, men jeg har dog hørt at den skulle være ret dårlig :) Øhm, Qtek'en har ingen dansk T9... Har selv et keyboard, og det virker fint.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now