Jump to content

SPV E200 - MMS opsætning til TDC er det svært ??

Recommended Posts

Posted

Jeg overvejer at købe en E200 fra Orange og derefter at få den unlocked. Jeg bruger TDC (firma tlf), men er det svært at sætte SPV E200 op til MMS ???

Guest MoRFLeZ
Posted

Tjjaaa - jeg har sat min telefon op til Telmore MMS, men jeg ved faktisk ikke om det er den samme opsætning...

Posted
Tjjaaa - jeg har sat min telefon op til Telmore MMS, men jeg ved faktisk ikke om det er den samme opsætning...

Det har været oppe og vende før og så vidt jeg husker konkluderede vi at det rent faktisk er den samme opsætning... Men i tilfældet af at jeg tager fejl så er det jo bare at ringe til dem og finde ud af det ... Så duus, som svar på dit spørgsmål; Det er ikke så svært at sætte den op :)

Posted

Det burde være samme opsætning, da Telmore bruger TDC som leverandør af gsm. Men det jeg mente var: E200 kommer nok opsat med indstillinger fra Orange, er det til at ændre nemt ? eller kan man få en ota opsætning til E200 fra TDC ???

Posted
E200 kommer nok opsat med indstillinger fra Orange, er det til at ændre nemt ? eller kan man få en http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=22908>OTA opsætning til E200 fra TDC ???

Hvis det fungerer på samme måde som SPV og e100, som det nok gør, er der en pæn lille menu med MMS opsætningen. Denne går du bare ind og ændrer ... Mht til en "OTA opsætning" så mener du en automatisk opsætning ikk? Nej, det tror jeg ikke du kan få ...

Posted

Rygtebørsen vil vide at TDC vil sælge Qtek Voyager i deres julemagasin... (og det er jo som sagt E200 på TDC sprog....)

/Jakob

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.