Guest Animefan Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 Hej folkens! Jeg har prøvet det der Agile Messenger og ja har et mindre problem! jeg bruger det til MSN men det viser ALLE mine kontakter som offline selv dem der er online! hvad er der galt? :cry: Posted from my SmartPhone!
Guest MoRFLeZ Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 Tja .. det lyder meget mystisk!! Hvad sker der hvis du beder den om at "gemme" offline kontakter inde i indstillingerne. Finurligt at programmet virker perfekt på min fon... eller .. rettere, virker uden de store problemer.
Guest Crispy Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 Anime, prøv at se om Paul's fixede version gør underværker for dig: Download fixed Agile
Guest NederSoren Posted October 21, 2003 Report Posted October 21, 2003 Prøv at tjekke om du er på "vis messenger som offline"-funktionen er slået til.. Kan ikke lige huske det rigtige navn i Agile, men der er mulighed for at slå fra/til i menuen.. //NederSoren
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now