Guest hyrpel Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 hejsa jeg har en SPV... men jeg har set at der kommer en ny opdate til telefonen... hvordan opdatere jeg når jeg har telmore?????? håber i kan hjælpe
Guest sbrandsborg Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 det er helt lige meget hvilken udbyder du har, du smider bare telefonen i datakablet og starter bootloaderen (power knappen + record når du tænder telefonen) og starter installationen på den nye software du har downloadet...
Guest hyrpel Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 Okay det vil sige at jeg kan bare download opdateringen fra orange website eller skal man download den et andet sted
Guest sbrandsborg Posted October 23, 2003 Report Posted October 23, 2003 det kommer lidt anpå hvad for noget software du vil have.. jeg prøver altid at finde den software som er nyest... så derfor køre jeg i øjeblikket med q-tek 7070 software på min... så du skal bare finde en update og installere den :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now