Guest Speedy Posted November 5, 2003 Report Posted November 5, 2003 Har lige snakket med en af mine kammerater som arb for O. Han har lige været på kursus med de nye spv'er. Han siger de ser begge rigtigt gode ud. Fik ikke mulighed for lige at spørge ham om meget men en ting jeg bed mærke i var at den ikke har funktionen "**** alle" i indbakken. Nederen :x Udover det så var som nævnt, hurtig i menuerne. Så skulle den også ifølge ham være "software unlocked" hvilket må siges at være fremskridt. De skulle begynde at få dem i O butikker (Århus ihvertfald) i løbet af nogle dage.
Guest Crispy Posted November 5, 2003 Report Posted November 5, 2003 Så skulle den også ifølge ham være "software unlocked" hvilket må siges at være fremskridt. Ok, men er det 100% ulåst eller er det "prompt" mode?
Guest zapin Posted November 5, 2003 Report Posted November 5, 2003 Hmmm kan man så ikke bare installere sms maneger, så skulle problemet være løst :-) /Zapin
Guest Speedy Posted November 5, 2003 Report Posted November 5, 2003 Jeg tror der kommer en promte, hvor den spørger om du vil fortsætte, men er ikke helt sikker. Han havde vist ikke så lang tid til at lege med den sagde han. Jo man kan bare installere sms tools, men jeg havde forventet det ville være indbygget i rommen som update 1.6 Glæder mig til at se fætteren :-)
Guest zapin Posted November 5, 2003 Report Posted November 5, 2003 Hej Speedy. Ja det er ikke altid at dem som udvikler produkterne tænker som os. Gad vide om de selv bruger deres smartphones i hverdagen eller om de er igang med noget helt nyt såsnart vi andre mere dødelige kan købe deres sidste produkt i butikkerne :-)
Guest MoRFLeZ Posted November 6, 2003 Report Posted November 6, 2003 Kan ikke huske det 100% - men mener bestemt at der er mulighed for at slette alle beskeder i ens Inbox i ROM 1.6. Det står dog ikke under menuen som man er vant til, men under Softkey 2 når man siger "Vis mapper"
Guest zajfman Posted November 8, 2003 Report Posted November 8, 2003 Han har lige været på kursus med de nye spv'er. Han siger de ser begge rigtigt gode ud. Er der flere udgaver af den nye SPV ?? -zajfman
Guest tvo Posted November 8, 2003 Report Posted November 8, 2003 Nej, der er bare to forskellige: E200 og E2020 (læs mere på 4smartphone.dk) Under alle omstændigheder har den e200 jeg bruger nu mulighed for at slette alle sms'er - og den er IKKE softwareunlocked. Det er rigtigt at Orange siger at den skal være det, men i praksis har jeg endnu ikke fundet et eneste program den vil installere. Ideen er at E200 er låst for applikationer der bruger de api'er der har noget at gøre med telefonnettet - for at beskytte det. Men hvorfor jeg ikke kan installere Pac Man forstår jeg ikke...? Men det er en testversion af softwaren jeg kører, så det kan være det bliver rettet. I hvert fald virker Orange Unlock sitet heller ikke (!) og hvis det ikke bliver ændret anbefaler jeg ikke nogen at købe telefonen før efter der kommer en "crack"...
Guest Crispy Posted November 8, 2003 Report Posted November 8, 2003 Jeg er enig med dig Torben, det er ikke så meget ved den hvis man ikke er i stand til installere noget på den! ... Jeg tror grunden til at du ikke kan installere noget, er fordi det er en pre-release version. Og hvis det utænkelige skulle ske og E200 er låst, så tror jeg nu Orange vil være på pletten med en OTA-lignende sag ret hurtigt :)
Guest tvo Posted November 9, 2003 Report Posted November 9, 2003 Tjah... Orange har jo tidligere bevist at de er sløve som ind i h... Men vi får se. Under alle omstændigheder er intentionen at man skal kunne installere usignerede programmer på telefonen. I øvrigt har du ret i at det er en pre-release udgave, men det er den jeg anmelder ud fra, hvilket jo er lidt dumt set fra O's synspunkt. But - their choice...
Guest NederSoren Posted November 10, 2003 Report Posted November 10, 2003 I den anmeldelse her på MoDaCo står der at e200 skulle være klar til at køre uncertified apps fra når den kommer ud af pakken. Men når du installer vil du få en advarsel om at programmet ikke er godkendt, og du vil få en advarsel igen første gang du kører programmet.. Ret mig hvis jeg tager fejl //NederSoren
Guest Crispy Posted November 10, 2003 Report Posted November 10, 2003 Men når du installer vil du få en advarsel om at programmet ikke er godkendt, og du vil få en advarsel igen første gang du kører programmet.. Ja, jeg tror vi med stor sandsynlighed kan regne med at det er rigtigt :)
Guest NederSoren Posted November 10, 2003 Report Posted November 10, 2003 Det ville hvertfald være en god løsning, selvom det måske også kunne skabe problemmer? Men det lyder da godt :)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now