Guest vinterbird Posted November 13, 2003 Report Posted November 13, 2003 Nu har jeg endelig taget mig sammen til at købe et SD kort, men jeg er i tvivl om det skal være 128 eller 256 MB. Kan man let fylde 128MB op, eller skal jeg ofre lidt mere og købe mig et 256? Jeg vil nok mest komme til at bruge den som MP3 afspiller når jeg får mit kort, og så selvfølgelig have en masse små programmer på.
Guest Crispy Posted November 13, 2003 Report Posted November 13, 2003 Klart et 256MB kort! ... vær god ved dig selv og betal det lille extra som det koster 128-->256 :lol:
Guest sbrandsborg Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Jeg har et 64 MB Kort, og har faktisk ikke brug for mere... der har jeg plads til en masse spil/programmer og et musik album... men det kommer jo helt an på hvad du bruger din telefon til altså film fylder jo meget så hvis du vil se film skal du have et stort kort osv
Guest MoRFLeZ Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 256mb er det absolut mindste kort jeg kan klare mig med. Men jeg vil så også helst have et par South Park afsnit med mig, samt et par album musik...
Guest TKJ Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Jeg har 128 hvilket faktisk er blevet for lille. Jeg kan have mellem 20 og 30 numre på samtidig med de enkelte u-undværlige programmer jeg har lagt på. Nu er jeg begyndt at have enkelte film klip o.l. på, så er det irriterende at jeg skal slette noget for at få plads.. Jeg skal ud og købe 256 allerede efter ca 1 måned med 128.. TKJ
Guest Slowazz Posted November 14, 2003 Report Posted November 14, 2003 Jeg har også lige været ude og købe et 256 mb kort for mindre end en halv time siden :lol: Så jeg vil da også lige anbefalde dig at købe det... Hmmm, måske skulle jeg have ventet med at købe kortet til efter at spv e200 kommer ud her på mandag ;)
Guest Gnuig Posted November 17, 2003 Report Posted November 17, 2003 Jeg gik godt nok efter et SanDisk 512MB SD-kort hos ProConsult i Odense til kr. 1.655,- vist nok rimeligt billigt, alt taget i betragtning. http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-fl/ Jeg kender mig selv, og ved at musik og programmer fylder hurtigt meget... og plads kan der aldrig være nok af! Så mangler jeg bare en ny SPV E200!!!
Guest Gnuig Posted November 17, 2003 Report Posted November 17, 2003 Jeg gik godt nok efter et SanDisk 512MB SD-kort hos ProConsult i Odense til kr. 1.655,- vist nok rimeligt billigt, alt taget i betragtning. http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-fl/ Jeg kender mig selv, og ved at musik og programmer fylder hurtigt meget... og plads kan der aldrig være nok af! Så mangler jeg bare en ny SPV E200!!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now