Guest zapin Posted November 15, 2003 Report Posted November 15, 2003 Hov pludselig skriver min phone RADIO FRA istedet for SoNoFoN ?? Har jeg nu dummet mig igen ? Kan man komme på kursus i SPV :-)
Guest zapin Posted November 15, 2003 Report Posted November 15, 2003 Nå så fandt jeg alligevel selv ud af det..... Jeg var åbentbart kommet til at slå radio fra ved at trykke på powerknappen og vælge det der :-( Jeg fandt så ud af at gå ind igen og slå den til :-) Ellers ville det være temmelig surt at have en telefon som ikke kunne sende og modtage opkald... Det er nok en indstilling som man kan bruge hvis man f.eks. skal ud at flyve og ikke må have tændt for sin telefon men godt vil lave noget på den alligevel, kan jo altid tage et spil et eller andet :-)
Guest zapin Posted November 15, 2003 Report Posted November 15, 2003 Problemet når man har sådan en telefon er : JEG VIL GERNE VIDE ALT OM HVARDAN DEN VIRKER :-) så jeg kan ikke lade være med at PILLE hele tiden, jeg lære det vel en dag..
Guest NederSoren Posted November 15, 2003 Report Posted November 15, 2003 Jep.. Radio Fra, er en instilling du kan sætte til, hvis du er i områder, hvor der ikke må bruge mobiltelefoner. (Eg et fly) Jeg er dog i tvilv om hvad fly personalet siger, alligevel.. Det tager nok et stykke tid at forklare en stewardesse som kun kender en nokia 3310, at man faktisk godt kan bruge den, uden at man sender nogle signaler.. :lol: //NederSoren
Guest zapin Posted November 15, 2003 Report Posted November 15, 2003 ja den er god :-) Forestil dig mig siddende i flight 3142 til taiwan og lege med en smartphone i hånden og forsøge at forklare stewardessen PÅ ENGELSK at jeg IKKE er ved at bruge en telefon :- ) Posted from my SmartPhone!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now