Jump to content

64kb simkort fra Telmore og SPV

Recommended Posts

Guest (KB)Volde Banan
Posted

der står på telmore's side at med det nye 64kb SIM kort kan man komme hurtigere rundt på sin telefon

men det tror jeg da ik det vil virke bedre på en SPV eller tager jeg fejl?

for der står man får mere plads til sine telefonbogsadresser men på SPV'en ligger de jo på telefonen og ikke SIM

---------------

Skift dit gamle SIM-kort ud til et nyt 64 Kb SIM-kort

Vi mener, at vores kunder skal have det bedste på markedet, og har derfor valgt at opgradere vores standard SIM-kort til markedets hurtigste og største: 64 Kb SIM-kortet.

Som eksisterende kunde har du allerede et TELMORE SIM-kort, nemlig vores hidtidige standard kort på 8 Kb, 16 Kb eller 32 Kb.

Bemærk: Det er desværre ikke alle telefoner, der kan udnytte den ekstra plads fuldt ud. Tjek hos din leverandør om din telefon er en af dem.

Køb et 64 Kb SIM-kort for 99 kr. og udnyt alle fordelene:

• Med et 64 Kb SIM-kort udvides hukommelsen i forhold til det SIM-kort, TELMORE har benyttet hidtil.

• Du kan lagre mange flere data på dit SIM-kort:

- op til 255 telefonbogsadresser.

- op til 200 SMS beskeder.

• Du kommer nemmere og hurtigere igennem dine menuer.

• Du kan hurtigere kigge dine SMS'er igennem.

Husk at gemme alle informationer du ønsker at bevare på din telefon, så du kan overføre dem til det nye SIM-kort, når du har sat det i telefonen.

Posted

Det er fulkomment ligegyldigt om SIM kort er på 8,16,32 eller 64kB! ... Det er kun hvis du har en telefon fra før vikingetiden at 64kB vil gøre en forskel ...

Guest (KB)Volde Banan
Posted

ja det var os det jeg kom frem til :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.