Guest sqlarsen Posted November 17, 2003 Report Posted November 17, 2003 Tlf. er KUN 4 mdr. gammel, der er derfor stadig en god lang garanti på. Alt org. udstyr medfølger naturligvis, og desuden 1 stk. 8 mb SD kort. Tlf. er meget velholdt og har ikke en eneste ridse. Det hele virker selvfølgelig perfekt. Sælges for 1900 kr. Interesseret? Eller kender nogen der er? /Søren (nybagt E200 ejer)
Guest (KB)Volde Banan Posted November 18, 2003 Report Posted November 18, 2003 er den SIM låst? det ku godt være jeg var interesseret :lol: E-mail [email protected]
Guest sqlarsen Posted November 18, 2003 Report Posted November 18, 2003 Tlf. bliver så vidt jeg ved aut. simlåst efter en flashning, det er dog "nemt" med lidt snilde at unlockce den, jeg har selv haft gjort det med en kammerats. (Jeg har selv orange) /Søren
Guest (KB)Volde Banan Posted November 18, 2003 Report Posted November 18, 2003 har lige fået tjeket min bankkonto... det ser ud til der er lidt for lavvandet ;) men hvis du lige er med på at vente til den første så tror jeg godt vi kan finde ud af en handel skal os lige se om jeg kan sælge min egen regulære SPV :lol: men kan vi ik lige skrives ved pr. Email eller MSN messenger? -------------- men tænkte på hvad følger ellers med? er der camera og headset med?
Guest sqlarsen Posted November 18, 2003 Report Posted November 18, 2003 Hej igen Jeg kan ikke love at jeg ikke har solgt den til den første, jeg skal jo bare af med den så hurtigt som muligt. Men giv mig din email adresse, så skriver jeg omkring den første hvis jeg stadig har tlf´en. Headset er der selvfølgelig med, men intet kamera (er ikke standard til E100) Mvh Søren
Guest (KB)Volde Banan Posted November 18, 2003 Report Posted November 18, 2003 Min E-mail har jeg skrevet. men den er [email protected] kan vi ik finde ud af at jeg skriver til dig når jeg ved om jeg kan sælge min egen telefong
Guest zapin Posted November 19, 2003 Report Posted November 19, 2003 HVAD er cameraet ikke standart til Spv e100 ?? Det er det da hvis det er en Qtek 7070 ????? (ser meget forvirret ud) :-) :-)
Guest sqlarsen Posted November 24, 2003 Report Posted November 24, 2003 Telefonen er nu solgt >Søren<
Recommended Posts