Guest sLb Posted November 24, 2003 Report Posted November 24, 2003 hvordan kan man få telefonen til at gemme den signatur man vil bruge i pop3??.. hvordan kan det være telefonen ikke gemmer sendte beskeder i 'sendt post'? jeg bliver gladere og gladere for den telefon men jeg synes godt nok der er en del irriterende software problemer med den. Posted from my SmartPhone!
Guest sqlarsen Posted November 24, 2003 Report Posted November 24, 2003 Hej sLb Her er svar på ihvertfald det ene af dine spørgsmål: Du kan besked instillingerne under pkt. 2 "Sender" sætte flueben i "Gem en kopi af sendte elementer" Mvh /Søren
Guest sLb Posted November 24, 2003 Report Posted November 24, 2003 Takker.. så fik jeg da det ene problem løst.. :lol:
Guest zapin Posted November 26, 2003 Report Posted November 26, 2003 hvordan kan man få telefonen til at gemme den signatur man vil bruge i pop3? Kunne heller ikke selv finde ud af det på den gamle :-) men så løste jeg problemet ved at gå ind i foruddefineret tekst (predifinet et eller andet på engelsk :-) ) og lave min signatur der. det var lidt omstændigt da jeg skulle "tælle" linieskift inden jeg skrev næste linie MEN jeg var godt tilfreds med det da jeg blev færdig. Ved ikke om den nye e200 arbejder helt på samme måde men det er da forsøget værd :-)
Guest MoRFLeZ Posted November 27, 2003 Report Posted November 27, 2003 Ellers er det muligt at Outbox Buddy virker på 2003 - har endnu ikke haft mulighed for at teste... >>Outbox Buddy
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now