Guest LarsDK Posted December 1, 2003 Report Posted December 1, 2003 Er der nogen der har testet hvordan det ruteprogram der kan findes her: Eniro virker? Det kunne da være rimelig lækkert med et ruteprogram med kort og det hele... :lol:
Guest Sonofon Boy Posted December 1, 2003 Report Posted December 1, 2003 Er der nogen der har testet hvordan det ruteprogram der kan findes her: Eniro virker? Det kunne da være rimelig lækkert med et ruteprogram med kort og det hele... :lol: Ja du har helt ret i at det ville være dejligt med sådan et program. Desværre virker lige dette program ikke til SPV, da telefonen ikke understøtter JAVA. Så hvordan det virker kan jeg ikke svare dig på. Måske nogle andre har prøvet det på andre telefoner? _________________ Sono SPV: Orange Merry Christmas Everyone !
Guest LarsDK Posted December 1, 2003 Report Posted December 1, 2003 Ja jeg ved godt at det er et java program, men det jeg fisker efter er om det virker i den java klient der kan køre en masse andet java?
Guest SBloP Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 Brug KRAK PÅ MOBILOS!!! Det er den eneste holdbare ting. Da jeg fik det link, da blev min E100 40 gange mere anvendelig... Godt nok er der ikke GPS, men tilgengæld så kan den vise kort... Kanon opfindelse :lol:
Guest LarsDK Posted December 4, 2003 Report Posted December 4, 2003 kan den vise kort i den der pda-udgave? Jeg synes den er for langsom hvis man bare bruger den almindelige version....
Guest zapin Posted December 7, 2003 Report Posted December 7, 2003 kan den vise kort i den der pda-udgave? Nej den viser ikke kort men en ret hurtig beskrivelse af ruten syntes jeg :-) Kun er det irriterende at den ikke skriver f.eks. vej 2 i rundkørslen istedet for " til højre i rundkørslen 70m- til højre af odensevej 300m" Forvirrende for de fleste tror jeg MEN ellers ret præcis med hensyn til ruten. :lol: Ligger som et fast link på min SMARTPHONE :D
Guest LarsDK Posted December 8, 2003 Report Posted December 8, 2003 Ja det gør den også på min, men det ville nu være lækkert med et kort på telefonen. Det var derfor det her vakte min interesse, selvom krak nu er ganske udmærket kunne det være lækkert med ruten på kort en gang imellem.
Guest zapin Posted December 8, 2003 Report Posted December 8, 2003 Det har du da ret i, men tror du ikke at kortet ville være næsten ulæseligt på spv`ens lille skærm ??
Guest LarsDK Posted December 8, 2003 Report Posted December 8, 2003 Jo men man kan jo altid skalere ned og zoome ligesom i den rigtige udgave... Det behøver jo heller ikke være særlig stort. Det er klart at det ville være smart når man kører inde i centrum af en by hvor gaderne måske kan virke forvirrende, så ville det da være smart lige at kunne zoome ind på den sidste kilometer af en rute eksempelvis, billeder er trods alt nemmere at forstå, hvis du forstår hvad jeg mener...:lol:
Guest lau Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Jeg har ikke selv en SPV, men overvejer at købe een, derfor ved jeg ikek så meget om dem. Men surfede da lige lidt rundt på nettet og fandt 2 programmer, håber de kan bruges :lol: http://mojweb.sk/mapsgo/ http://gpsdash.com/gpsdash.php
Guest zapin Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Hmm LAU Det ser ud som om det er lavet til GPS det har en SPV ikke (endnu :-( ) Men ellers intressant :-)
Guest lau Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 Hvorfor er det egentlig at man ikke kan se kortet på SPV'en :?: For når man ser siden (pda.krak.dk) på computeren kan man da godt trykke på sådan et lille kort??
Guest zapin Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 NOPE - jeg kan ihvertfald ikke se noget kort på deres pda side :-)
Guest lau Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 Jamen på SPV'en kan man der ikke se dette:Krak.jpg
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now