Guest celticfc Posted December 1, 2003 Report Posted December 1, 2003 Er der nogen herinde der ved, hvordan man laver sit eget Theme? >Altså ikke bare et baggrundsbillede, men selv sætter op, hvordan SMS, ingående opkald, UR osv. skal stå....??? Skal man bare ha´ størelsen og så lave det i Photoshop eller???? :lol: Celticfc
Guest Crispy Posted December 2, 2003 Report Posted December 2, 2003 Ja, du laver først backgrunden i photoshop (eller lign.), derefter sidder du og fedter med xml'en... Det sidste er kalrt det sværeste!
Guest celticfc Posted December 2, 2003 Report Posted December 2, 2003 Ja, du laver først backgrunden i photoshop (eller lign.), derefter sidder du og fedter med xml'en... Det sidste er kalrt det sværeste! Xml??? Hmmm.... Siger mig ingenting... :oops: Noget man kan lære??? :lol:
Guest sqlarsen Posted December 2, 2003 Report Posted December 2, 2003 Jeg har prøvet at ændre i xml-filen (ti2.home) til Ti2 skin´et. Jeg åbnede denne fil med notepad, og kiggede så på det jeg skulle rette, men jeg siger bare god fornøjelse hvis du selv vil bygge det op. :lol:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now