Guest trofast Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 http://www.orange.com/English/forwardthink...2003.asp?bhcp=1 Scroll ned af siden og vælg danish customer. Alt virker fint, og lidt hurtigere...også messenger.
Guest Crispy Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 HALELUJA!!! ... Tusind tak Orange for det lille vidunderlige julemirakel :lol:
Guest spider Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 WHHHHATTTTT kan det VIRKELIG passe at up-daten KUN kan køre på WIN XP og WIN 2000.....
Guest Sonofon Boy Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 Ja det var en dejlig lille julegave at få sig der... Men det tog sig sku os sin tid :x Men op i røven med det, nu er det her :twisted: ______________ Sono SPV: Orange Merry Christmas
Guest Bartman Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 Lige et spørgsmål.. kommer Sim-lock'en så tilbage når man installer den her ?? [EDIT] Fandt sku selv ud af det!! Indtil vider er jeg sku meget tilfreds med den nye update!! Syns det er lidt cool den Orange screen der ligesom fader ud når man lukker ned! :lol:
Guest Jakob Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 Kom der SIMlock på? Og er der nogen der rent faktisk har unlocked deres telefon efter updaten? Jeg kan hverken unlocke developer siden eller køre ActionRegister .. Øv.. /Jakob
Guest Bartman Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 Nej nej ikk sim-lock! Men jeg ka sku heller ikk få det S**** Software-lock af! :evil:
Guest Jakob Posted December 9, 2003 Report Posted December 9, 2003 Det ku´ jeg heller ikke på test version 1.6.0.9 jeg havde.... /Jakob
Guest Bartman Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Nå for den.. det er ikk så godt.. :lol: Nå men det kommer vel nok snart.. La' os håbe det.. Lidt surt hvis det ikk gør! :x
Guest Jakob Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Nej - ikke ærgeligt - det er en kæmpe fejl hvis ikke det gør... Nu kan vi så bare vente på den næste update..... Suk.. /Jakob
Guest Bartman Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Tja.. mon ikk der kommer en løsning på det! Når den siger man ik har nok systemretigheder så er det fordi den ik er software-unlockede ikk ??
Guest kalak Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Jubii - endelig er den kommet :lol: Men læser jeg rigtig, at SIM lock ikke bliver aktiveret ved denne opdatering. Skal lige have dette på plads, da der ellers vil være roaming til det helt store guldmedalje heroppe i Grønland :roll:
Guest spider Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Posted from my SmartPhone! nu er jeg snot forvirret (måske fordi det er tidligt om morgenen) men er tlf SIM LÅST eller SOFTWARE LÅST...eller begge dele efter den nye update..?
Guest Crispy Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Tja.. mon ikk der kommer en løsning på det! Måske kan de infamøse rom patcher være en løsning?
Guest LarsDK Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 Jamen hvor er det da en fornøjelse med den nye update... Den drøner bare derudaf.....:lol: Jeg har lige opdateret min oldschool spv, og den er bare lynhurtig. Den er ikke simlåst og det program med No Warez fjerner certificeringslåsen uden problemer, så kom bare i gang, den er virkelig skøn bagefter..... WUHUU!!!! :D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now