Guest vinterbird Posted December 30, 2003 Report Posted December 30, 2003 GPRS-indstillinger: Hvor finder jeg mine? Gør sådan: Vælg programs Vælg more Vælg settings Vælg data connections Vælg menu og edit connections, vælg herunder GPRS connections Vælg imellem Internet GPRS eller WAP GPRS Vælg menu - add eller edit for at redigere i en allerede oprettet forbindelse Internet GPRS skal stå til: Connects to: The Internet Access point: web.orange.dk Username skal ikke defineres Password skal ikke defineres Primary DNS skal defineres til 212.97.206.131 Secondary DNS skal defineres til 212.97.206.161 IP address skal ikke defineres WAP GPRS skal stå til: Connects to: The Internet Access point: wap.orange.dk Username skal ikke defineres Password skal ikke defineres Primary DNS kan være 212.97.206.131 Secondary DNS kan være 212.97.206.161 IP address kan være 212.97.206.33 Tryk done og dine GPRS forbindelser er konfigureret korrekt Sådan siger Orange jeg skal gøre, det har jeg gjort. Men mit GPRS virker stadig ikke :). Skal jeg ind i en Orange butik, og se hvad de kan gøre?
Guest zapin Posted December 30, 2003 Report Posted December 30, 2003 Prøv at ændre connects to : til : internettet (med småt) begge steder, det står der på min side....
Guest zapin Posted December 31, 2003 Report Posted December 31, 2003 Det kan man da ikke. Jo Jo du skal ind i programmer - indstillinger - dataforbindelser og når der står internet gprs vælger du "rediger" med den lille softkey underskærmen til højre :-) Derefter kan du vælge hvad du vil redigere :-)
Guest zapin Posted January 1, 2004 Report Posted January 1, 2004 Hvilken telefon snakker vi egentlig om ???
Guest zapin Posted January 1, 2004 Report Posted January 1, 2004 Ok så er vi enige :) Prøv så at ringe til O`s hotline og se om ikke de kan hjælpe dig, for det ser rigtigt nok ud herfra. Jeg ved ikke om de har samme service som sonofon, men der kan du få tilsendt en opsætning til SPV som bare skal modtages på din telefon og så virker det. Held og lykke.. :wink:
Guest Crispy Posted January 1, 2004 Report Posted January 1, 2004 Jeg ved ikke om de har samme service som sonofon, men der kan du få tilsendt en opsætning til SPV som bare skal modtages på din telefon og så virker det. Det tror jeg ikke de har ... men det burde være muligt at installere GRPS/MMS/WAP/Opkaldsforbindelser/VPN/Proxy via cab filer... Jeg prøvede på et tidspunkt at få det til at virke, men jeg gav op da jeg ikke vidste hvad man skal skrive i en inf fil for at importere en hexadecimal værdi ind i registreringsdatabasen, men måske skulle jeg prøve igen og se om det kan lade sig gøre, eller? ... Det vil rent prakisk betyde at det vil være muligt at smide samtlige konfigurationer til samtlige danske og udenlandske udbydere i én fil, hvilket jo vil være ganske tidsbesparende :) ... Anyway, nogen der ved hvilken syntax der skal bruges for importere hexadecimale værdier og hele nøgler i inf filen?
Guest zapin Posted January 3, 2004 Report Posted January 3, 2004 Ville simpelthen være årets bedste ide` :-) Jeg snakker lige med min nevø, om han ved noget om det og så vender jeg tilbage :-)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now