Jump to content

SPV mister forbindelse!


Guest kriistian

Recommended Posts

Guest kriistian

Jaah. Min SPV mister forbindelsen hver gang jeg har snakket med nogle. Efter der er blevet lagt på "søger" den efter Oranges Netværk i ca.5min nogle gange mindre, andre gange længere, og problemet er kommet med den nye opdatering! Nogle der har samme problem eller har en anden løsning end lige et hard reset :) :D :lol:

kriistian

Link to comment
Share on other sites

Guest (KB)Volde Banan

jeg har lidt samme problem men det er mere netværks dækning tror jeg.. for den virker fint når jeg er andre steder end lige min lejligher.... men har løst problemet med signal var at ha den i laderen(behøver ikke at være sat i en stikkontakt) så man sku tro at ledningen fungere som antenne eller noget....

ved ik om det er et svar du kan bruge til noget

--------------

www.klan-banan.dk

Link to comment
Share on other sites

Jeg har et lignende problem.

Pludselig finder jeg ud af at man hverkan kan ringe eller sende SMSer til min tlf.

Og man kan ikke se noget på tlf. - Den står som om der er forbindelse til Telmore / TDC.

Jeg mener også problemet var der før updaten, og nu er det kommet igen - har ellers kørt ok i et par uger (så vidt jeg ved).

Har mistanker til telefonen, men det kan måske også være en central fejl har jeg hørt ??

Slukker og tænder jeg telefonen virker alt fint igen.

Kan ikke lige huske om jeg kan ringe ud når problemet opstår, men det mener jeg godt at jeg kan... prøver lige næste gang.

Så jeg vil godt lige høre om der er andre der har prøvet dette - inden jeg går ned og skælder ud på orange... :evil:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.