Guest Zhaban Posted January 5, 2004 Report Posted January 5, 2004 Jeg sidder med min Orange SPV med CBB abb. Jeg vil gerne ha' sat min mobil op, så den ka sende/modtage MMS beskeder og gå på internettet via GPRS. Der er en fin vejledelse på Cbb.dk, men når der kommer hvilken mobil man har, hvad gør man så? På listen er der ingen Orange-mobiler... Zhaban :)
Guest MxK Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Man vælger Microsoft mobil, og derefter SPV. Men så vidt jeg ved virker gennemgangen ikke til CBB alligevel. Jeg fik det ikke til at virke .. andre?
Guest Zhaban Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Jeg vil prøve dette og se om det virker for mig, så skal jeg nok lige melde tilbage om hvordan det gik. Zhaban :)
Guest MM Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Hej. Jeg har sat min SPV op med CBB (Sonofon OTA manager) til GPRS. Det virker perfekt. Det vidunderlige er dog, at jeg endnu ikke er blevet trukket så meget som en krone for brug af GPRS. MM :)
Guest MoRFLeZ Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Hej. Jeg har sat min SPV op med CBB (Sonofon http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=22908>OTA manager) til GPRS. Det virker perfekt. Det vidunderlige er dog, at jeg endnu ikke er blevet trukket så meget som en krone for brug af GPRS. MM :) Ummm det er fordi CBB stadig kører med gratis GPRS *wink*! Det ændrer sig dog til 10 kr pr MB snart...
Guest MxK Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Det har jo været gratis længe. Tror bare ikke de har kunne finde en måde at beregne gprs på.
Guest Crispy Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Tror bare ikke de har kunne finde en måde at beregne gprs på. :)
Guest aberg Posted January 11, 2004 Report Posted January 11, 2004 hmmn., Altså jeg ved ikke om i har snakket med cbb om det, men tror ikke at de regner med at fjerne vores gratis gprs - I en mail de sendte sidste år, skrev de at de ville forsætte med at levere gratis gprsTrafik i det nye år., altså dette år., og som lovet er det stadig gratis., hvor længe ved jeg ikke., men intet tyder på at det ændrer sig?
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Hvor satte iden op henne ?
Guest | Stoltenberg SPV | Posted February 1, 2004 Report Posted February 1, 2004 Når fandt selv ud af det :lol:
Guest maysam Posted February 2, 2004 Report Posted February 2, 2004 jeg har en SPV E100 og en CBB-kort....hvordan kan jeg sætte min GPRS, jeg har prøvet vejledelse på Cbb.dk.... men kan ikke finde ud af det rigtigt... kan nogen hjælpe... TAK
Guest maysam Posted February 2, 2004 Report Posted February 2, 2004 tak tak.... glem det... jeg har prøvet med "Microsoft mobil" og så kunne jeg vælge SPV... tak ellers...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now