Jump to content

CBB!..


Guest Zhaban

Recommended Posts

Guest Zhaban

Jeg sidder med min Orange SPV med CBB abb.

Jeg vil gerne ha' sat min mobil op, så den ka sende/modtage MMS beskeder og gå på internettet via GPRS.

Der er en fin vejledelse på Cbb.dk, men når der kommer hvilken mobil man har, hvad gør man så? På listen er der ingen Orange-mobiler...

Zhaban :)

Link to comment
Share on other sites

Hej. Jeg har sat min SPV op med CBB (Sonofon OTA manager) til

GPRS. Det virker perfekt. Det vidunderlige er dog, at jeg endnu ikke er blevet trukket så meget som en krone for brug af GPRS.

MM :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Hej. Jeg har sat min SPV op med CBB (Sonofon http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=22908>OTA manager) til  

GPRS. Det virker perfekt. Det vidunderlige er dog, at jeg endnu ikke er blevet trukket så meget som en krone for brug af GPRS.

MM  :)

Ummm det er fordi CBB stadig kører med gratis GPRS *wink*!

Det ændrer sig dog til 10 kr pr MB snart...

Link to comment
Share on other sites

hmmn., Altså jeg ved ikke om i har snakket med cbb om det, men tror ikke at de regner med at fjerne vores gratis gprs - I en mail de sendte sidste år, skrev de at de ville forsætte med at levere gratis gprsTrafik i det nye år., altså dette år., og som lovet er det stadig gratis., hvor længe ved jeg ikke., men intet tyder på at det ændrer sig?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg har en SPV E100 og en CBB-kort....hvordan kan jeg sætte min GPRS, jeg har prøvet vejledelse på Cbb.dk.... men kan ikke finde ud af det rigtigt... kan nogen hjælpe...

TAK

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.