Jump to content

Problemer med update


Guest Coxswain

Recommended Posts

Guest Coxswain

Jeg har lige købt en spv e100 og fandt ud af at der var en update til 1.6xxx

Yes tænkte jeg.. Nu skal jeg have messenger til at virke... Så jeg downloade skidtet, men så kom jeg i problemer da jeg skulle til at opdatere den... Jo spv'ens hukommelse nåede lige at blive slettet, men så gik det ellers i stå, og nu er der kun den 3farvede skærm når jeg starter fonen. Så nu kan jeg ikke kommunikere med activeSync, så det er lidt noget lort.. Hvad skal jeg gøre for at få den opdateret igen???

HJÆÆÆLP

Link to comment
Share on other sites

jeg regner med at tlf din er ikke direkte koblet til pc men gjonnem hub eller noe lignende hvis den er koblet gjennom hub koble den direkte til pc eller prøve å koble til en annen USB uttak på pc og hvis problemet fortsetter så må du prøve å kjøre update fra en annen pc håper det hjelper og du får det til lykke til

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Sørg for at cradlen er direkte koblet til din pc.! ikke igennem hub.

Ellers lån en af dine venners pc for et kort øjeblik!

Windows Works In Mysterious Ways.

Det kan ske din pc laver noget lort,

son dine venners ik gør!

Jeg har klaret et par problemer med en vens computer!

kriistian

Link to comment
Share on other sites

Guest Coxswain

Tak for rådene.. Jeg fandt dog ud af det på min egen pc... Jeg prøvede en masse, fx at lave hard reset inden jeg satte den til at opdatere.. Efter ca. 6 gange, at have forsøgt at opdatere, virkede det. Det var en lettelse...

Jeg var ved at blive desperat.

Link to comment
Share on other sites

Tak for rådene.. Jeg fandt dog ud af det på min egen pc... Jeg prøvede en masse, fx at lave http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?p=97945#97945>Hard Reset inden jeg satte den til at opdatere.. Efter ca. 6 gange, at have forsøgt at opdatere, virkede det. Det var en lettelse...  

Jeg var ved at blive desperat.

det er bra vi er jo her for å hjelpe hverandre :wink:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.