Jump to content

Er det mig eller stinker den nye update !?!


Guest Speedy

Recommended Posts

Guest Speedy

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har lagt mærke til det her, men min spv e100 er blevet markant ringere af at blive opdateret til 1.6.

Før kørte jeg med 1.5 hvilken virkelig virkede kanon på min spv. Det eneste jeg har haft nytte at med den nye opdatering er "**** mappe indhold" i inbox osv.

Fejl:

- min spv tænker konstant!!! den lille fire farvede tænke cirkel kommer hele tiden (så den næsten aldrig med 1.5 updaten), selv når jeg er inde og skrive sms og skal sende dem tager det en evighed fordi den skal hakke sig frem.

- batteri tid!!! jeg ved ikke hvordan men de har hos o formået at lave en opdatering der simpelthen forværrer batterilevetiden. Jeg havde min tre dage med 1.5 updaten, nu har jeg max halvandet døgn.

- jeg synes også at ordbogen er blevet dårligere. Det kan godt være jeg er paranoid men det virker som om de har fjernet ord fra den! yderligere synes jeg at den "glemmer" ord meget hurtigere. Jeg fatter ikke at de ikke kan få lavet en ordentlig en som bare virker, en som måske husker ord. Hvor svært kan det egentlig være??

generelt er den bare blevet ringere, hvilket jeg synes er noget pis. Nu har vi ventet så lang tid på den update og så er den bare røv!!

Er der nogen der ved hvor man kan få 1.5 updaten el er det kun teleservice der har den? ellers så er alternativet at køre tilbage til 1.3.6

vh en halvsur spv ejer. :x

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der har lagt mærke til det her, men min spv e100 er blevet markant ringere af at blive opdateret til 1.6.

Hej Speedy :-)

Nej jeg kan ikke give dig ret i at den er blevet dårligere.

Min e100/Qtek7070 er tværtimod blevet bedre på alle de punkter du nævner, og det er så jeg kan mærke det.

Jeg har prøvet både den engelske 1.5 og den danske 1.36 og begge er betydeligt dårligere på min, kun savner jeg IA Album som var på den engelske ver 1.5

Kan det have noget med andre programmer du har installeret på telefonen efter du har opdateret :?:

Både jeg og min kammerat B har oplevet at vi ikke kunne bruge JEYO efter at vi have fået den nye opdatering, der fik vi næsten de samme problemer som du skriver om, bortset fra det med batteritiden.

Så slettede vi det fra telefonen, og vupti så kørte den rigtigt godt igen :?:

Og det var på 2 forskellige nemlig en "gammel" spv og en e100 :?:

Så det eneste jeg kan forestille mig er noget i den retning, ellers har jeg kun hørt om positive meldinger om den nye opdate :)

Link to comment
Share on other sites

Guest The Bottle

Du er ikke den eneste der synes det!! jeg har kun en normal spv, men jeg synes også 1.6 den stinker....mine programmer kører ofte ikke som de skal og min telefon er blevet langsommere. jeg gi'r dig helt ret speedy!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke genkende alle de der punkter, tværtimod synes jeg den er blevet bedre på mange af de punkter du nævner. Man skal stadig bruge beskeden i kladder for at få ordbogen til at virke det er rigtigt. Batteritiden er blevet bedre, den tænker **** ikke så meget som før, den er hurtigere i menuerne.

Til zapin, jeg har jeyo inde og det kører uden problemer...:)

Det eneste jeg har oplevet af problemer med den nye opdatering er at jeg 2 gange siden opdateringen kom ikke har modtaget SMS'er sendt til mig. Ved at det var et problem en gang i tidernes morgen, men at jeg lige pludselig skulle opleve det efter en opdatering havde jeg godt nok ikke lige regnet med.

Link to comment
Share on other sites

Guest hanselv

Har den gamle SPV. Kan kun give Speedy ret. Den laver ikke andet end at tænke, og batteri tiden er osse væsenligt nedsat, så det har O jo gjort godt igen igen igen. Måske de snart skulle til at tage sig sammen.

Link to comment
Share on other sites

He he,

to for og to imod :)

Jeg ved det sku ikke. Før 1.6 kørte jeg med den danske version af 1.5 som jeg fik da jeg havde den til rep hos teleservice. Jeg har installeret en del flere ting end jeg normalt har, men alt er kørt ind på sd kortet.

Plus jeg er ret god til at bruge taksmgr til at frigøre ram. Det største problem for mig er at den hakker når jeg skal skrive beskeder. Det pisser mig af.

Måske skulle jeg prøve at køre opdateringen igen for at se om det hjælper.

Går ikke ud fra at nogen af jer ved hvor man kan få den danske 1.5?

Link to comment
Share on other sites

helt enig den nye update orange 1,6 stinker min tlf ble treg og brukte lengre tid på å starte programmer jeg klarte å gå tilbake til qtek 1,5 og den er mye bedre enn 1,6 orange. den har alt som du har i orange1,6 det eneste forkjellen er at qtek 1,5 virker.

Link to comment
Share on other sites

Lige en ting mere..

Hvad er det for noget de har lavet med den der "shut down screen".

Nu tager spven også to minutter bare for at lukke ned!!

Andre der genkender det?

Måske skulle man prøve den qtek update der. Er der andre der har gode erfaringer med den?

Link to comment
Share on other sites

Lige en ting mere..

Hvad er det for noget de har lavet med den der "shut down screen".

Nu tager spven også to minutter bare for at lukke ned!!

Andre der genkender det?

Måske skulle man prøve den qtek update der. Er der andre der har gode erfaringer med den?

Ja DET vil jeg godt give dig ret i, men er det mon ikke fordi den skal lukke lidt mere ned end den skulle før :?:

Med hensyn til den originale QTEK 1.5 så var det den jeg havde i telefonen da jeg købte den.

Jeg kunne ikke ret godt leve uden den danske ordbog derfor skiftede jeg til den danske ver. 1.5 hos teleservice (efter at have haft 1.36 dansk)

både den danske 1.36 og den danske 1.5 var ikke ret gode efter min mening.

Den originale Qtek 1.5 var ok, med hensyn til hastighed og batteritid, men som sagt ingen T9.

Hvad man helst vil have er nok en smagssag :)

Som før nævnt, jeg er ret godt tilfreds med den nye 1.6 efter at have brugt den siden den kom.

Jeg har forøvrigt ingenting, bortset fra smart explore på telefonen, alt andet ligger på sd-kortet, ved ikke om det har nogen betydning i praksis men det plejer at være sådan at jo mere der ligger på telefonen, jo sløvere bliver den :D

Link to comment
Share on other sites

Netop

Det eneste jeg har på tlf er midnights to tweaks og smart explorer, resten af mit ligger også på sd.

Har lige slettet mine 500+ beskeder i indbakken og nu kører min sms igen.... nice. Lad dette være et lille hint til folk som mærker at den tænker el hakker meget når i skriver sms'er..... **** indhold i mapper :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Høhøhø Speedy ... ja det er måske en idé at rydde lidt op i sine SMS engang imellem :wink:

Jeg har en del ting installeret på min telefon i forhold til hvad jeg plejer! En 6-7 programmer i alt, og jeg syntes fonen kører glimrende!!

Ingen problem med "tænke-ikonet" ... batteritiden er den samme som altid, i hvert thi fald ikke forringet.

Syntes det er en ganske okay update Orange har smidt ud ... glæder mig til den næste =)

Link to comment
Share on other sites

okay okay, jeg tog måske lidt fejl :)

min spv kører okay igen nu, efter at jeg har fået slettet mine beskeder.

Jeg synes bare stadig helt klart der er nogle mangler ved den her update, som jeg håber vil blive forbedret i en senere update.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bare stadig helt klart der er nogle mangler ved den her update, som jeg håber vil blive forbedret i en senere update.

Hvilke tænker du på Speedy :?:

Ikke fordi det gør noget nu har jeg sat min til salg :-)

Link to comment
Share on other sites

Her er nogle små forbedringer jeg gerne vil se:

- En T9 ordbog der virker! (KÆMPE mangel)

- Et ordentligt "send igen" system. (ved ikke om i har prøvet når en sms ikke bliver sendt, og i så vil sende den igen. Når man går ind under sendte poster og vil videre sende så har den selv tilføjet alt mulig e-mail pis skrift.)

- En anstændig media player. (har prøvet pocket music hvilken stinker for hårdt. Media player er okay, den tar bare lang tid og loade og så skærer den 5-7 sek af sangene hvilket er irriterende.)

Det var vist lige det såen hurtigt.

Link to comment
Share on other sites

Nåhrrr ja det har jeg jo ikke de store problemer med, jeg bruger den **** ikke til music (sidder jo i bilen hele dagen, og det lyder med garanti bedre) med hensyn til T9 ja så kunne der godt være plads til flere ord, men det syntes jeg er et generelt problem på de fleste nye telefoner.

Mon ikke de bruger det samme software til dem alle ???

Send igen ??????? det har jeg aldrig brugt, men videresend :-)

Link to comment
Share on other sites

Min T9 husker ikke en skid!

Den husker måske hvis jeg skriver det samme ord i en besked lige efter men så er det også det. Det er for dårligt synes jeg.

Ja jeg mener videresend.

Når sms ikke blev sendt burde den smide den i udbakken istedet for under sendte poster. Det er også pisse dårligt.

såen er det jo.

Link to comment
Share on other sites

Jeg irriterer mig også jævnligt over at skulle skrive beskeden igen, eller slette alt det "mail-noget" der bliver tilføjet i Sendt mappen, når smsen ikke kan sendes. Der burde være en "send igen" funktion synes jeg. :)

Jeg synes nu heller ikke den nye update er så fantastisk. Det eneste jeg sådan lige synes var rigtig godt, var tælleren i sms-beskederne

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.