Jump to content

Hjælp med app unlock


Guest FIF Styre

Recommended Posts

Guest FIF Styre

Hey... Jeg har prøvet det der hos orange men det virker ikke.... Det der med man ligger den i øverste temp mappe kan jeg ikke finde ud.... Kan i give mig lidt nærmere infomation...

Jeg har spv den første og den er ikke sim-låst op.. Jeg har den nye update 1.6xxx....

Link to comment
Share on other sites

Guest FIF Styre

Ja jeg har Activesync... Men når jeg prøver at køre program sker der ikke noget... Det er ligesom om den ikke gider at gå ind i programmmet...

Den ost ting kommer bare frem og så sker der ingen ting... Hvis jeg slukker og tænder min mobil... Så er det bare væk i TEMP mappen :?: Så er der nogle der ved hvad jeg gør forkert og bare har en anden ide så hjælp ellers må jeg sku gå tilbage til den gamle software

Link to comment
Share on other sites

Hej FIF Styre. Jeg har lavet en lille cab installer som burde gøre det nemmere for dig. Jeg er dog ikke 100% sikker på at den kan installeres på en låst telefon, men du kan jo prøve. Den kopiere filerne ind i IPSM, så de bliver ikke slettet ved boot. Den laver så en genvej i start menuen som hedder "Slå sikkerhed fra". Den klikker du så bare på, og så skulle den være i vinkel! Efter installation af cab er det sandsynligvis nødvendigt at genstarte telefonen, da explorer ikke vil opdatere automatisk, da det er en genvej med argumenter der bare kopieres over og ikke en alm genvej. Nå men, håber det virker! Jeg kan jo af gode grunde ikke teste det :wink:

Security.ARM.CAB

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.