Jump to content

Problemer med storage card


Guest toppe

Recommended Posts

Hey min spv mister ofte kontakten med storage kortet.

Jeg har den nyeste softwareopdatering.

Hjælp det sker alt for ofte.... og det eneste der hjælper er at genstarte den. :?:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det kan være flere forskellige ting:

- kortlæseren er dårlig og skal skiftes (eventuelt på garantien)

- du har ikke så meget batteri tilbage, hvor kortlæseren slår fra for at spare på batteriet .. tryk kortet ud og ind og du kan læse det igen

- kontakterne på selve kortet er beskidte .. rens dem med noget kontaktrens

Link to comment
Share on other sites

Det kan ikke være kortet der er noget i vejen med da jeg har prøvet mit kort på min vens spv og der virker det.

Og det er heller ikke det med batteriet for den er fuldt ladt op, og jeg har også prøvet at skuppe den ud og ind et par gange

Jeg kontakter orange i morgen også må de "bøvle" med den

Link to comment
Share on other sites

jeg har også det samme problem det skyldes fordi jeg ikke har en SD-kort men en MMC¨, sagde de da jeg ringede til Orange-online support, men det hjælper hvis du tryk kortet ud og ind, den kan læse det igen ....

Link to comment
Share on other sites

Guest fedthans

Trist det har jeg også, men jeg brugte en extern kortlæser og lage mp3 musik på sd-kortet, så virket den!!!!!

MEN da jeg senere skulle spille lidt musik, VAR ALLE FILER I MIT BIBLOTEK SLETTET!!!!!

ØVØVØV

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Trist det har jeg også, men jeg brugte en extern kortlæser og lage mp3 musik på sd-kortet, så virket den!!!!!

MEN da jeg senere skulle spille lidt musik, VAR ALLE FILER I MIT BIBLOTEK SLETTET!!!!!

ØVØVØV

Hmmm har faktisk oxo oplevet at mine mp3 filer røg sig en tur... har aldrig oplevet det med programmer og lignenden! Men har 2 gange oplevet at der pludselig mangler et album eller to ... meget mystisk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig prøvet at noget slettede sig selv, men jeg har prøvet 2 gange nu at filesystemmet bliver korupt, hvilket resulterer i at det ikke er nogen filer på kortet, men de filer som brude ha været der stadigt fylder ...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.