Jump to content

Skift fra Orange til Telmore/CBB


Guest TKJ

Recommended Posts

Hej hej

Jeg ville lige høre om der var andre, der som jeg, har problemer med at skifte fra Orange fortiden??

De vil simpelthen ikke flytte mig, selvom jeg har fået bekræftelse, nyt sim-kort og det hele. Der sker bare ikke noget..Telmore siger, at de har rykket op til flere gange.. Lyder det ikke lidt sært?

Jeg kan se, der stadig er gratis GPRS hos CBB, måske skulle man bare prøve dem i stedet..

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Guest shenrik25

Hej

er også ved at at skifte til telmore....

regner ikke med at der kommer til at være problemer fra ORANGE.. [-o<

Jeg har fået et brev fra ORANGE med at de kunne se at jeg ville skifte selvskab og om jeg ikke lige ville høre om et bedre tilbud fra dem..!!! :twisted: :twisted: Men jeg skrev ikke tilbage...vil væk fra det selvskab det er ALT for dyrt... og noget andet jeg vil ikke ringe til dem og prutte min pris ned... :oops:

Her for fem dage siden ringede en gut så til mig og sagde at han kunne se at jeg ville skifte til et andet selvskab og om jeg lige ville svare på nogle spm...

:-k

badword orange...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan så fortælle dig at da jeg sagde til dem jeg ville skifte matchede de øjeblikkeligt telmore priserne.

Så nu har jeg alle fordelene ved telemore (billig tale/sms, ingen abo pris)

+ jeg alle fordelene ved O (ingen internet tank op pis.... løber pludselig tør!!!, stabil udbyder og nååh ja.... stadigvæk de eneste på det danske marked der udbyder spv'er)

Juhuu....

Ergo, det kan godt betale sig, men det må man selvfølgelig selvom :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Samme historie her.... jeg ringede til Orange og spurgte om de kunne matche de andre selskaber med billig sms osv. Det kunne de, og så var der ikke så meget mere at rafle om. Jeg beholder Orange.

Det skal dog siges, at jeg har lidt på fornemmelsen, at man ikke får den samme høje service som før, når man vælger at få det billigste abonnement. Men hvis man ikke har brug for deres hjælp, så kan det jo også være ligemeget.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman
Hvad med GPRS og MMS!? For dem ville de ikke matche da jeg fik opringningen for nogle måneder siden...

Jeg blev kun tilbudt billig telefoni, billig SMS og ingen abonnement. GPRS og MMS skal jeg betale det samme for som før. På det punkt tror jeg ikke Orange er særlig billig.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest shenrik25

Hej igen... er lige kommet hjem efter længere tid i udlandet..

He HE orange de har ringet til mig to gange i udlandet om tilbud.!! :roll:

de kom med tilbud hver gang...!!! er de ved at være på spanden.!!

jeg gide sgu ikke til først at tage sig sammen til at finde et andet selskab og så derefter ringer orange og siger at de vil give samme rabat NOWAY engang taget ved røven så bliver man det nok også en anden gang..

jeg er VÆK fra orange og over på telmore.... men hvor længe det har TDC mobil lige overtaget alle aktier i hmmmm :x så de har alså 100% nu.. he he... så der går prisen nok op.. :wink:

så skifter vi bare igen... :?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.