Jump to content

Hvor mange kender i der har SPV eller derover?


Guest LarsDK

Recommended Posts

Hej allesammen!

Lige en ting jeg kom til at tænke på.

Hvor mange kender i der har en SPV?

Personligt kender jeg kun en enkelt som købte den efter at jeg havde givet ham den helt store demo. Alle andre der ser den, bliver nærmest bange for alle de ting den kan og skal i hvert fald ikke nyde noget af at have sådan en..... :roll:

Link to comment
Share on other sites

ingen :lol: Altså udover mig selv.

Jeg har dog mødt en enkelt (på en tankstation :shock: ) der synes det var helt fantastisk at en pige havde sådan en.. tsk tsk

TKJ

Link to comment
Share on other sites

Er der nogen der ved hvor mange der er blevet solgt af den?

Den er jo aldrig rigtig blevet eksponeret rent reklamemæssigt. Det virker som om vi stadig er forsøgskaniner..... med en telefon med de muligheder ville man have forventet en mere massiv reklame for den, som det er lige nu er det jo nærmest kun mund til mund metoden(eller hvad det nu hedder....:lol: ) og en enkelt bagside i Elgigantens reklame en gang i måneden, det er jo stort set det eneste man ser til den.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartman

Jeg kender faktisk kun min fætter som har en e200.. en af mine andre venner havde en SPV inden jeg købte min, dt var faktisk der jeg fandt ud af at det var såen en tlf jeg sku ha. Men han kunne ik rigtig finde ud af at bruge den helt så han ku ik rigtig se fordelene ved den..

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen
Hej allesammen!

Lige en ting jeg kom til at tænke på.

Hvor mange kender i der har en SPV?

Personligt kender jeg kun en enkelt som købte den efter at jeg havde givet ham den helt store demo. Alle andre der ser den, bliver nærmest bange for alle de ting den kan og skal i hvert fald ikke nyde noget af at have sådan en..... :roll:

Hej LarsDK

Udmærket spørgsmål, lav dog en poll så vi grafisk kan se hvor "nørdet" vi går rundt og er :lol:

Link to comment
Share on other sites

ingen  :D  Altså udover mig selv.  

Jeg har dog mødt en enkelt (på en tankstation  :shock: ) der synes det var helt fantastisk at en pige havde sådan en.. tsk tsk

Det er det skam også! ... I den gode mening af ordet fantastisk altså! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Jeg kender 2 udover mig selv.! og har kun set en enkel sidde med den i bussen. Alle dem jeg kender holder sig til Nokia, de gider ikke ha sådan noget lort som en SPV!

"hvem fanden er det så lige der render rundt med lort i lommen?:lol:

kriistian

Link to comment
Share on other sites

Kender godt typen, har selv været sådan men desværre er jeg bare helt vild med ting med knapper og batterier så jeg måtte bare se hvad det var for noget det her.

Havde en Palm og en nokia før og til sidst glemte jeg altid at tage Palm'en med fordi den var så stor, men jeg huskede altid telefonen så der var nogle åbenlyse fordele i at have Palm'en i telefonen, det var nok det der fik mig kurreret for nokiafeberen... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tjah... Jeg kender da efterhånden nogle stykker - mest fordi jeg selv har leget demogris. Men det er helt rigtigt at Orange ikke har gjort noget ud af at reklamere for telefonen - et faktum jeg ikke har undladt at gøre dem opmærksom på hver gang jeg snakker med dem. Desværre er de selv ude af stand til at se potentialet i det, de har fat i - og tror selv på at telefonen kun appelerer til business-segmentet. Helt forfejlet og desværre helt i tråd med TDC's holdning. Det, sammenholdt med Nokias altdominerende stilling på privatbrugermarkedet, gør, at MS Smartphone har en lang vej at gå i Danmark. Men jeg har ikke mistet troen på at kampen kan vindes - vi skal bare have skiftet et par spillere ud.

Link to comment
Share on other sites

Ja der må man sige at de har ramt forbi målgruppen. Jeg tror nærmere at målgruppen ikke er business-segmentet da den jo stadig har de småproblemer den nu en gang har og det vil en der rigtig ville bruge en sådan telefon ikke finde sig i.

Jeg tror noget af problemet med at folk ikke tør at kaste sig ud i det er at hele branchen mangler en "standard". Forstået på den måde at man på et hav af sider kan købe spil og ikoner og lignende for til ens nokia/siemens osv, hvis man skal lave noget med ens SPV skal man nærmest ud og lede i undergrunden for at finde alt det gode, det er da et kæmpeproblem at synligheden er så dårlig. På oranges hjemmeside er det ikke til at finde nogle programmer, jeg kan i hvert fald ikke er ikke orangekunde.

Det er simpelthen for svært for folk der ikke gider at nørde med den, det er jo ikke bare sådan at man kan tage et videoklip med på telefonen uden videre, det skal også konverteres og alt muligt, sådanne små forhindringer gør at almindelige mennesker bliver skræmt og tror de ikke kan finde ud af telefonen, det er det jeg mener med standarder. Det skulle være sådan at man kunne smide telefonen i cradlen, så fandt den selv ud af ens messengerkonfiguration, den fandt selv ud af overføre ens mailkonfiguration til telefonen, den skulle via activesync kunne konvertere filmklip og lignende så det passer til telefonens ydeevne. Alle sådan nogle ting ville gøre at alle ville kunne finde ud af telefonen og dermed ville den sikkert appelere noget bredere, derudover skal der selvfølgelig noget mere synlighed som tidligere nævnt. Håber snart de gør noget ved det, så vi kan få mange flere med på vognen.... jo flere jo bedre.

Link to comment
Share on other sites

Desværre er de selv ude af stand til at se potentialet i det, de har fat i - og tror selv på at telefonen kun appelerer til business-segmentet. Helt forfejlet og desværre helt i tråd med TDC's holdning.

Jeg er helt enig! ... Faktum er at Smartphones er for teknisk anlagte personer (ihvertfald som det er nu) og modsat hvad Orange of TDC tror, så findes der ikke en overbestand af dem inden for "business"... Jeg tror nærmere buisnessfolk ønsker en hurtig og nem læsning på et så simpelt problem som telefoni, og som vi alle ved, så er smartphones ikke en hurtig løsning! ... Smartphones, især dem med MS OS, er nørdetelefoner! (Hørte fx en lille fugl synge om at hele IO interactive holdet havde SPVer) ... Så hvis jeg skulle komme med et råd Orange etc. så ville det være at holde fast smartphone konceptet med næb og klør! For vi ser os om vi den "gode" gamle kan-kun-ringe telefon være væk og der vil kun være smartphonesne tilbage, så det er med at være ovenpå! ... Kom ud af starthullerne og få hightech telefonerne til at appelere til de brede masser ... ellers går det galt ...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.