Jump to content

memory card opdater


Guest SPikV

Recommended Posts

hej jeg har mange programer og spil på spv´en

hver gang jeg skal bruge noget skal jeg tage kortet ud og sætte det ind igen

findes der ikke et program der opdater kortet hver 1 min. fx

hjælp mig plzzzzzzzz!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

hej jeg har mange programer og spil på spv´en

hver gang jeg skal bruge noget skal jeg tage kortet ud og sætte det ind igen

findes der ikke et program der opdater kortet hver 1 min. fx

hjælp mig plzzzzzzzz!!!!!!!!!!!

du tenger ikke ta kortet inn og ut jeg tror der er noe gærnt med kortet ditt eller leser i phonen har du prøvd kortet i andre telefoner. Prøve å rense kort kontakt på korte se om det hjelper Jjeg har over 20 spill og nesten like mange programm på kortet og aldri tar kortet in og ut får å bruke dem

forreseten VELKOMMEN TIL MODACO

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg er ikke så glad for svenskerSprog, så det kan godt være at jeg gentager ham der.,

ehm., havde samme problem på et tidspunkt., det du gør er at undersøge om dit batteri egentlig er ok., jeg havde et batteri der var ved at blive træt., et nyt batteri løste problemet for mig.,

hvilket mærke er dit korT?

Link to comment
Share on other sites

and this is norwegien not swedish you can see location :?

Gender:

Joined: Thu 25. Sep 2003

Posts: 210

Off Topic: 1

Location: Norway

Usergroups:

Everyone, Newsletter, Posters

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartman

Jeg har faktisk lidt samme problem, men jeg tror for mit vedkommende at det er fordi kortet sidder "løst". For da jeg købte mit sad der et klistermærke over det og det var begyndt at gå lidt løst så jeg pillede det bare af, men efter det er der nogle gange ikk kontakt til mit kort før jeg tager det ud, og så trykker det ind igen!?

Altså det er jo lidt irreterende, men ikk det helt store.. jeg har lært at leve med det, men er der andre der har prøvt noget ligende??

Link to comment
Share on other sites

hehe jeg er ikke så glad for svenskerSprog, så det kan godt være at jeg gentager ham der.,  

ehm., havde samme problem på et tidspunkt., det du gør er at undersøge om dit batteri egentlig er ok., jeg havde et batteri der var ved at blive træt., et nyt batteri løste problemet for mig.,

hvilket mærke er dit korT?

kortet heder multimedia card (kingston) 128mb

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.