Jump to content

Hjælp til reset af SPV


Guest MM

Recommended Posts

Efter at have afinstalleret flere programmer, slukkede jeg min spv, da den igen skulle tændes, gik der total ged i det hele. Alle mine indstillinger, bortset fra "Kontakter" var væk, og nu synes jeg den kører elendigt.

Hvad kan jeg gøre for at vende tilbage til noget der ligner en nyinstalleret telefon??

Kan jeg installere software 1.6.4.10 igen? Hvis ja, så må jeg da have en helt "ren" telefon, eller hva.

Hvordan med med mit storage-card? Kan det bare formateres?

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Det din spv har gjort er at den har flashet sig selv. Det gør den hvis den mangler essentielle filer i ispm. Du kommer bedst ud af dine problemer ved at genindlæse den nyeste software, og ja dit sd-kort kan godt formateres.

Link to comment
Share on other sites

Det din spv har gjort er at den har flashet sig selv. Det gør den hvis den mangler essentielle filer i ispm. Du kommer bedst ud af dine problemer ved at genindlæse den nyeste software, og ja dit sd-kort kan godt formateres.

Du mener at jeg sompelthen skal gøre nøjagtig, som da jeg lagde den sidste software (1.6.4.10) ind ??

Altså en komplet software-installation.

Link to comment
Share on other sites

Du mener at jeg sompelthen skal gøre nøjagtig, som da jeg lagde den sidste software (1.6.4.10) ind ??

Altså en komplet software-installation.

Ja, det er det han mener... Hvis du skal formatere SD kortet kan du bruge Task manager :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen, det ser ud til at virke perfekt.

Men med OTA mannager fra CBB/Sonofon til opsætning af GPRS, kan jeg ikke længere vælge GPRS2GO, men WAB GPRS, men det ser alligevel ud til at virke, så mon ikke alt er i fineste orden.

Iøvrigt et genialt forum, der går aldrig ret mange timer før man har en løsning på sine problemer. Det er jo fint for en helt grøn begynder som mig :roll:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.