Jump to content

4Smartphone er lukket...


Guest tvo

Recommended Posts

Hvad skyldes dette? Jeg har godt set at aktivitetsniveauet er stoppet helt de sidste par dage/uger og undrede mig da også over det.

Kan vi ikke få lidt mere at vide?

Link to comment
Share on other sites

okay - jeg kan løfte en lille smule af sløret - men der er mange ting der mangler at komme på plads endnu, og jeg vil helst ikke komme til at sige noget jeg kan hænges op på... (hørte i det, Orange DK? Det er sådan man gør det...) Nå, men i hvert fald bliver 4smartphone.dk til Smartdevices.dk - og samtidig benytter vi lejligheden til at udvide til at inkludere alle windows Mobile enheder - også PocketPC'er. Og vi bliver en smule mere stuerene i den forstand at vi kun vil have materiale der er 100% shareware eller freeware. Altså ikke noget med Disneybaggrunde med mindre vi laver en deal med Disney. Alt vil dog stadig forblive gratis. Skulle nogle af jer sidde med lyst til at være med i projektet er i velkomne til at PM'e mig, Jakob eller Mille - vi hører også gerne fra betatestere til sitet.

4smartphone domainet kommer i øvrigt op igen om få dage - nogenlunde med det gamle indhold - men forvent venligst ikke at vi øger aktivitetsniveauet alt for meget - det nye site tager al vores tid lige nu.

Link to comment
Share on other sites

Håber det bliver inden uge 7, for jeg er lige ifær med at købe en SPv, og der vil jeg jo gerne ha en masse af de programmer som lå på 4smartphone på min SPV

Link to comment
Share on other sites

æh... ja, det kan jeg desværre ikke love. Men den "gamle" kommer nok online igen i en en neddroslet udgave i et par uger - så du burde kunne få noget at lege med der...

Link to comment
Share on other sites

det vil være helt synd for os hvis i ikke kommer på banden snart.... altså jeg synes at 4smartphone.dk er den bedste web-side for smartphones..... håber den ny en er ligeså god som den gamle... hvis ikke bedre...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.